Inget den här gången
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Riara
    #1

    Inget den här gången

    Det har ju hela tiden känts annorlunda den här gången än när jag blev gravid. Jag blev ändå väldigt ledsen när mensen kom i torsdag. Idag är det testdag och jag blöder som en stucken gris. Har legat ner i två dagar då jag även haft menssmärtor som inte liknat något jag varit med om tidigare.

    Nu återstår en liten eskimå som vi kan sätta vårt hopp till. Chanserna till ett syskon är väldigt små nu...

    Lycka till, ni andra.
  2. 1
    Inget den här gången Det har ju hela tiden känts annorlunda den här gången än när jag blev gravid. Jag blev ändå väldigt ledsen när mensen kom i torsdag. Idag är det testdag och jag blöder som en stucken gris. Har legat ner i två dagar då jag även haft menssmärtor som inte liknat något jag varit med om tidigare.

    Nu återstår en liten eskimå som vi kan sätta vårt hopp till. Chanserna till ett syskon är väldigt små nu...

    Lycka till, ni andra.
  3. Nummer 8
    #2
    Tröst kramar här ifrån.

    Nu hoppas vi på den lilla eskimån.

    Kram
  4. 2
    Tröst kramar här ifrån.

    Nu hoppas vi på den lilla eskimån.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Sep 2007
    #3
    Och här kommer fler tröstkramar. Håller tummarna för att den lilla eskimån ska klara det när det är dags!

    Kram
  6. 3
    Och här kommer fler tröstkramar. Håller tummarna för att den lilla eskimån ska klara det när det är dags!

    Kram
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    och ännu fler tröst kramar kommer här. Håller tummar och tår att det kommer går bra med eskimån:-)
  8. 4
    och ännu fler tröst kramar kommer här. Håller tummar och tår att det kommer går bra med eskimån:-)
  9. Medlem sedan
    May 2006
    #5
    Va tråkigt för er, så klart man blir ledsen även om man känner på sig. hoppet är det sista som överger än.

    jag hoppas att det lilla ägget ni har i frysen verkligen är ett guldägg. Det kan ju faktiskt räcka med ett litet futtigt ägg och än är det ju inte förlorat!
    Får ni börja snart?
  10. 5
    Va tråkigt för er, så klart man blir ledsen även om man känner på sig. hoppet är det sista som överger än.

    jag hoppas att det lilla ägget ni har i frysen verkligen är ett guldägg. Det kan ju faktiskt räcka med ett litet futtigt ägg och än är det ju inte förlorat!
    Får ni börja snart?
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Tröstkramar härifrån också. Usch, så tråkigt att det inte gick vägen.
  12. 6
    Tröstkramar härifrån också. Usch, så tråkigt att det inte gick vägen.

Liknande trådar

  1. Det blir inget den här gången...
    By Cortexia in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-11-28, 09:48
  2. Inget hus den här gången...
    By ~Milla~ in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 20:38
  3. Ena gången inget andra gången betala
    By anonymt namn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 19:26
  4. Inget den här gången heller
    By hanname in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 10:22
  5. Bidde inget den här gången....
    By Pixie in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 15:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar