Ont på "venusberget" där trosan sitter
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Ont på "venusberget" där trosan sitter

    Hejsan

    Tänkte bara kolla om det är någon annan som känner jag som eller har haft det. Problemet är att det är lite svår beskrivet så jag hoppas ni förstår vad jag menar =)

    Jafg har dom senaste 2-3 veckorna haft väldigt ont under magen, där trosorna sitter (könshåret) Venus berget har jag hört av någon att det tydligen hette.

    Det kommer då och då och speciellt när jag suttit ett tag och reser mig och går i väg.
    Det känns svullet, gör speciellt ont åt höger sida, drar och bultar lixom. Och underlivet med blygläpparna känns jätte stora och svullna..

    Har bett maken titta åt mig eftersom mangen är i vägen så man ser ju inget..man han såg inte speciellt..

    Hoppas någon har svar.

    Kram
    Helena V 25.
  2. 1
    Ont på "venusberget" där trosan sitter Hejsan

    Tänkte bara kolla om det är någon annan som känner jag som eller har haft det. Problemet är att det är lite svår beskrivet så jag hoppas ni förstår vad jag menar =)

    Jafg har dom senaste 2-3 veckorna haft väldigt ont under magen, där trosorna sitter (könshåret) Venus berget har jag hört av någon att det tydligen hette.

    Det kommer då och då och speciellt när jag suttit ett tag och reser mig och går i väg.
    Det känns svullet, gör speciellt ont åt höger sida, drar och bultar lixom. Och underlivet med blygläpparna känns jätte stora och svullna..

    Har bett maken titta åt mig eftersom mangen är i vägen så man ser ju inget..man han såg inte speciellt..

    Hoppas någon har svar.

    Kram
    Helena V 25.
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Min barnmorska sa sist att det var vanligt att man kunde vara öm där och t.o.m ha ont och att det inte var någon fara.
  4. 2
    Min barnmorska sa sist att det var vanligt att man kunde vara öm där och t.o.m ha ont och att det inte var någon fara.
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3
    Hej,

    Låter som bäckenuppluckring (samma som jag har)
    Kolla bilden på denna länk. Är det precis vid blygdbenet? Jag har ont på punterna 1 och 2 ibland och just i samma tillfällen som du beskriver.
    Du vet, det ska ju töjjas och hållas på i bäckenet så det är säkert det du känner av?

    http://www.9manader.nu/gravid/gravid...kat/foglossnin
  6. 3
    Hej,

    Låter som bäckenuppluckring (samma som jag har)
    Kolla bilden på denna länk. Är det precis vid blygdbenet? Jag har ont på punterna 1 och 2 ibland och just i samma tillfällen som du beskriver.
    Du vet, det ska ju töjjas och hållas på i bäckenet så det är säkert det du känner av?

    http://www.9manader.nu/gravid/gravid...kat/foglossnin
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    ja det är precis vid blygbenet..

    va bra då vet jag. har tidigare funderat på om det är sammansdragningar men det lät ju lite konstigt..

    men tack för allt. ska läsa på lite.
    kramar
  8. 4
    ja det är precis vid blygbenet..

    va bra då vet jag. har tidigare funderat på om det är sammansdragningar men det lät ju lite konstigt..

    men tack för allt. ska läsa på lite.
    kramar

Liknande trådar

  1. Var "sitter" er mage ngn stans
    By Trelleborgstjej in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-06-03, 06:19
  2. sitter och drömmer om...."enkät"
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 22:12
  3. Till "Anonym" ang "droppe glass"!
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 20:52
  4. Hur länge sitter en "normal" förkylning
    By -Camelia- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 12:56
  5. Nu sitter hon "på riktigt"
    By Matilda med 3 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 20:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar