Lola_79
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Lola_79

    Fick du nån klarhet ang de där prickarna du skrev förut??
    Nu ser min bebis ut så...
    hälsningar -mea- från 0712
  2. 1
    Lola_79 Fick du nån klarhet ang de där prickarna du skrev förut??
    Nu ser min bebis ut så...
    hälsningar -mea- från 0712
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Jag var till läkarn och hon sa att det var ett virusutslag. Det såg ut som mässling men var inte det. Dom tog halsprov och kollade så hon inte hade steptokocker eller vad d e heter. Hon berättade att det finns massor med olika virusutslag. Hon sa att dom inte smittade heller men jag undrar hur hon vet att dom inte smittas då som bl.a mässling är virusutslag men men det försvann iallafall efter 5-6dagar. DOm gör inget åt det utan får försvinna av sig själv. Lillans kliade inte annars kan man nog få nåt för det. Hoppas du vart lite klokare och att din lilla får vara prickfri snart.
  4. 2
    Jag var till läkarn och hon sa att det var ett virusutslag. Det såg ut som mässling men var inte det. Dom tog halsprov och kollade så hon inte hade steptokocker eller vad d e heter. Hon berättade att det finns massor med olika virusutslag. Hon sa att dom inte smittade heller men jag undrar hur hon vet att dom inte smittas då som bl.a mässling är virusutslag men men det försvann iallafall efter 5-6dagar. DOm gör inget åt det utan får försvinna av sig själv. Lillans kliade inte annars kan man nog få nåt för det. Hoppas du vart lite klokare och att din lilla får vara prickfri snart.

Liknande trådar

  1. Lola_79 (på dec oxå!)
    By -mea- in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 16:22
  2. Lola_79
    By sterna in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 09:47
  3. Lola_79
    By Lilla A med trean!! in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 07:05
  4. Lola_79
    By sterna in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 16:53
  5. Anropar Lola_79
    By finalina in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 09:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar