Po.Ps regntäta vindbyxa vs galon?
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Po.Ps regntäta vindbyxa vs galon?

    Höstens galonbyxa + jacka har växts ur och jag funderar på att köpa Po.Ps vattentäta vindbyxor istället för ett nytt galon-set. Känns bättre att ha ett par byxor som andas än att stänga in honom i galon. Men frågan är om de verkligen håller regnet ute som de lovar?

    Någon som har Po.Ps vindbyxor till sina små? (och använt ute i spöregn mycket)
  2. 1
    Po.Ps regntäta vindbyxa vs galon? Höstens galonbyxa + jacka har växts ur och jag funderar på att köpa Po.Ps vattentäta vindbyxor istället för ett nytt galon-set. Känns bättre att ha ett par byxor som andas än att stänga in honom i galon. Men frågan är om de verkligen håller regnet ute som de lovar?

    Någon som har Po.Ps vindbyxor till sina små? (och använt ute i spöregn mycket)
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Fråga på Barnklädessnacket, där vet de garanterat!Kan inte svara på om de är täta men jag har kommit fram till att jag föredrar galon. Istället för att tvätta skitiga byxor jämt så spolar man bara av dem i duschen. Men då är vi inga friluftsmänniskor som ni Regnar det så är vi inne.
  4. 2
    Fråga på Barnklädessnacket, där vet de garanterat!Kan inte svara på om de är täta men jag har kommit fram till att jag föredrar galon. Istället för att tvätta skitiga byxor jämt så spolar man bara av dem i duschen. Men då är vi inga friluftsmänniskor som ni Regnar det så är vi inne.
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3
    Japp har Pops överdragsbyxor och även skaljacka. Båda håller regnet ute. Smidigt och inte så klumpigt som galon.
  6. 3
    Japp har Pops överdragsbyxor och även skaljacka. Båda håller regnet ute. Smidigt och inte så klumpigt som galon.

Liknande trådar

  1. Nanook vindbyxa 599:-
    By -malin in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 14:33
  2. Vind och regntäta byxor
    By YoCheri in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 11:02
  3. Laga pop vindbyxa..
    By Misan in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 10:22
  4. POP vindbyxa?
    By Maria in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 13:49
  5. Vindbyxa???
    By Imma in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 04:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar