ledsen
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    ledsen

    är så ledsen fått veta at jag måste vänta med ett nytt försök ett tag tills mina värden på min sköldskörtel blivit normala. tog ett blod prov tidigare i veckan och det visade sig att det stigit jätte mycket och at pga av det måste vi avakta med att fortsätta vår resa med et nytt ivf. .Det ska ligga runt 4 och jag hade på över 9. samt de tog prov på antikroppar som visar sig att jag har antikroppar mot mina egna. Är som sagt inte så insatt i detta. kanske någon här som är det och som vill dela med sig lite till mig? jag har fått öka levaxin till 50 milligram. Och om 3 veckor ska jag ta ett nytt blodprov. Jag frågade om det kan ha stigit pga vårt försök till IVF som misslyckats men det kunnde hon ej svara på:-( Jag är så orolig att vi inte kommer att hinna med ett nytt försök innan
    sommarstängning på CVL :-(
    om inte värdet hinner sjunka innan dess blir det inget innan sommaren....
    är så orolig vad nu allt detta innebär.
    Är så fruktansvärt trött hela tiden samt huvudvärk.. Inge roligt. Någon som äter levaxin, o har autoimmun thyeroid eller vad det nu heter??
  2. 1
    ledsen är så ledsen fått veta at jag måste vänta med ett nytt försök ett tag tills mina värden på min sköldskörtel blivit normala. tog ett blod prov tidigare i veckan och det visade sig att det stigit jätte mycket och at pga av det måste vi avakta med att fortsätta vår resa med et nytt ivf. .Det ska ligga runt 4 och jag hade på över 9. samt de tog prov på antikroppar som visar sig att jag har antikroppar mot mina egna. Är som sagt inte så insatt i detta. kanske någon här som är det och som vill dela med sig lite till mig? jag har fått öka levaxin till 50 milligram. Och om 3 veckor ska jag ta ett nytt blodprov. Jag frågade om det kan ha stigit pga vårt försök till IVF som misslyckats men det kunnde hon ej svara på:-( Jag är så orolig att vi inte kommer att hinna med ett nytt försök innan
    sommarstängning på CVL :-(
    om inte värdet hinner sjunka innan dess blir det inget innan sommaren....
    är så orolig vad nu allt detta innebär.
    Är så fruktansvärt trött hela tiden samt huvudvärk.. Inge roligt. Någon som äter levaxin, o har autoimmun thyeroid eller vad det nu heter??
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Nej men va tråkigt!! Hoppas det rättar till sig å det snaraste så ni hinner med en omgång till innan sommaren.

    Många tröstkramar från mig.
  4. 2
    Nej men va tråkigt!! Hoppas det rättar till sig å det snaraste så ni hinner med en omgång till innan sommaren.

    Många tröstkramar från mig.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Tröstkram kommer här !!
    Vad tråkigt, förstår att ni bara vill köra igång
    på en gång igen.
    Hoppas värderna snabbt blir bra så ni hinner med
    ett försök innan sommaren.

    Kram
  6. 3
    Tröstkram kommer här !!
    Vad tråkigt, förstår att ni bara vill köra igång
    på en gång igen.
    Hoppas värderna snabbt blir bra så ni hinner med
    ett försök innan sommaren.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Sep 2006
    #4
    Usch, sån osäkerhet och sån lång väntan. Jag lider med dig! kram
  8. 4
    Usch, sån osäkerhet och sån lång väntan. Jag lider med dig! kram
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    tack för ert stöd värmer:-)
  10. 5
    tack för ert stöd värmer:-)

Liknande trådar

  1. Ledsen
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 22:16
  2. Jag är ledsen..
    By ~Milla~ in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 05:48
  3. ledsen
    By Norpan_78 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 05:56
  4. Ledsen... såååå ledsen (ot)
    By ting- in forum Autismspektrum
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 12:17
  5. Orolig..och ledsen ledsen
    By mina in forum Styvfamiljer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar