Näcken?!
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Näcken?!

    Det är bara fiolen som fattas...och en bäck med en sten att sitta på! :-) Alltså jag får nippran - Märta klär av sig hela tiden! På morgonen åker pyjamasen av och kläderbna på och sedan tar det max en halvtimem efter fruksoten så har hon klätt av sig och springer runt naken. Trosor har jag bestämt att hon ska ha på sig, ingen kompromiss där (eftersom hon envisas med att klättra på bord och bänkar och dessutom anser att hon abslout kan torka sig själv efter toabesök....)!

    Hur är det med era småisar? Fler som näckar i tid och otid? Igår kväll på ICA började hon oxå klä av sig menjag hann stoppa henne när hon hunnit få av sig ytterkläderna bakom en hylla....
    Freja, Märta och Vide - min underbara trio busungar!
    Mer om oss: http://brokig.blogspot.com/
  2. 1
    Näcken?! Det är bara fiolen som fattas...och en bäck med en sten att sitta på! :-) Alltså jag får nippran - Märta klär av sig hela tiden! På morgonen åker pyjamasen av och kläderbna på och sedan tar det max en halvtimem efter fruksoten så har hon klätt av sig och springer runt naken. Trosor har jag bestämt att hon ska ha på sig, ingen kompromiss där (eftersom hon envisas med att klättra på bord och bänkar och dessutom anser att hon abslout kan torka sig själv efter toabesök....)!

    Hur är det med era småisar? Fler som näckar i tid och otid? Igår kväll på ICA började hon oxå klä av sig menjag hann stoppa henne när hon hunnit få av sig ytterkläderna bakom en hylla....
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Albin har inget behov det (annat än sockorna). Men hans syster är likadan som Märta. Skulle helst vara naken. Tycker kläderna är obekväma. Har inte hittat på nåt som får dem att hålla kläderna på. Annat än jag köpt sköna kläder istället för jeans tex.
  4. 2
    Albin har inget behov det (annat än sockorna). Men hans syster är likadan som Märta. Skulle helst vara naken. Tycker kläderna är obekväma. Har inte hittat på nåt som får dem att hålla kläderna på. Annat än jag köpt sköna kläder istället för jeans tex.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3
    Nakenfis är det bästa som finns tycker August! Han är så lycklig när han får springa omkring naken, däremot klär han inte av sig själv. Han kanske är frusen av sig
  6. 3
    Nakenfis är det bästa som finns tycker August! Han är så lycklig när han får springa omkring naken, däremot klär han inte av sig själv. Han kanske är frusen av sig
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    hahah näcka på ICA, nä det har hon inte gjort än
    men gillar att dra av brallor o strumpor o allt hemma.
    Nakenfis är bästa tillståndet tydligen hahaha
    Det har ju bara varit lite kallt! om man säger så men det går ju till varmare tider så då får hon väl ränna runt på tomten hehe
  8. 4
    hahah näcka på ICA, nä det har hon inte gjort än
    men gillar att dra av brallor o strumpor o allt hemma.
    Nakenfis är bästa tillståndet tydligen hahaha
    Det har ju bara varit lite kallt! om man säger så men det går ju till varmare tider så då får hon väl ränna runt på tomten hehe
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar