vattkoppor
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2006
    #1

    vattkoppor

    Nu är det bara en tidsfråga innan Ronja får vattkoppor. Storasyster har fått det nu.
  2. 1
    vattkoppor Nu är det bara en tidsfråga innan Ronja får vattkoppor. Storasyster har fått det nu.
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    min lilla fick det inte trots storasyster men du kan ju hoppas så är det gjort..
  4. 2
    min lilla fick det inte trots storasyster men du kan ju hoppas så är det gjort..
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Det skulle ju va bra om hon fick det nu när min sambo ändå går pappaledig. Men vi får väl se om hon får det.
  6. 3
    Det skulle ju va bra om hon fick det nu när min sambo ändå går pappaledig. Men vi får väl se om hon får det.
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Vi väntar oxå på vattkoppor... risken finns att de kommer snart nämligen då kusinen hade sist vi träffades..
  8. 4
    Vi väntar oxå på vattkoppor... risken finns att de kommer snart nämligen då kusinen hade sist vi träffades..
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Känner mej elak, men vill utsätta sonen för de, nu när han är liten... Carolina hade då hon va 2-3 år eller 4 ? minns inte, men då va de jobbigt när hon såg dom...
    skulle vilja gjort de när han va mindre, men ja vet inte, dom att utsätta ?! nja...

    sa de till en annan mamma å hon blev nästan arg, för hon tyckte de va dumt då HENNES son hade blivit jätte sjuk av de å de vart sjukhus å sånt, å det är ju inte ofta de händer va jag hört.. men visst, allt är en risk. Det är en risk att gå ut oxå. och att vaccinera. så ja vet inte ? jag är delad. Nu e han så kinkig å gnällig i alla fall så de e väl lika bra att köra på Vattkoppor oxå så slipper man de sen
  10. 5
    Känner mej elak, men vill utsätta sonen för de, nu när han är liten... Carolina hade då hon va 2-3 år eller 4 ? minns inte, men då va de jobbigt när hon såg dom...
    skulle vilja gjort de när han va mindre, men ja vet inte, dom att utsätta ?! nja...

    sa de till en annan mamma å hon blev nästan arg, för hon tyckte de va dumt då HENNES son hade blivit jätte sjuk av de å de vart sjukhus å sånt, å det är ju inte ofta de händer va jag hört.. men visst, allt är en risk. Det är en risk att gå ut oxå. och att vaccinera. så ja vet inte ? jag är delad. Nu e han så kinkig å gnällig i alla fall så de e väl lika bra att köra på Vattkoppor oxå så slipper man de sen
  11. Medlem sedan
    Jul 2001
    #6

    Ja du

    här hade alla tre det i vårvintras. Emmy fick det värst, hon såg ut som en mycket liten prickig korv. Vi fick Tavegyl utskrivet till henne på BVC, det lugnade ner det hela + att vi gav henne alvedon så hon kunde sova. Hon var glad och nöjd när hon var vaken, men det var just när hon skulle slappna av och somna som det var jobbigt. Plus att det sved i blåsorna som satt på baken, stackars liten. Samtidgt är det skönt om de kan klara av det nu och "ha det gjort" så att säga. Hoppas Ronja får det lite "lagom" mycket.
    *kram*
    Kristina med 3♥
  12. 6
    Ja du här hade alla tre det i vårvintras. Emmy fick det värst, hon såg ut som en mycket liten prickig korv. Vi fick Tavegyl utskrivet till henne på BVC, det lugnade ner det hela + att vi gav henne alvedon så hon kunde sova. Hon var glad och nöjd när hon var vaken, men det var just när hon skulle slappna av och somna som det var jobbigt. Plus att det sved i blåsorna som satt på baken, stackars liten. Samtidgt är det skönt om de kan klara av det nu och "ha det gjort" så att säga. Hoppas Ronja får det lite "lagom" mycket.
    *kram*

Liknande trådar

  1. vattkoppor eller inte vattkoppor
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-05-08, 16:35
  2. vattkoppor eller inte vattkoppor
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 12:28
  3. Vattkoppor?
    By laban & labolina in forum Downs Syndrom
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 15:19
  4. Vattkoppor har vi här.....
    By LenaH in forum _0307 Julibarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 19:05
  5. Vattkoppor
    By laban & labolina in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 12:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar