Så ledsen
_0807 Julibarn
  1. anonymt namn
    #1

    Så ledsen

    Jag saknar min sambo (fd) som lämnade mig för att jag blev gravid, så oerhört oerhört mycket.... Jag vet inte vad jag ska ta mig till =(
    Känner mig så ensam...
  2. 1
    Så ledsen Jag saknar min sambo (fd) som lämnade mig för att jag blev gravid, så oerhört oerhört mycket.... Jag vet inte vad jag ska ta mig till =(
    Känner mig så ensam...
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    usch så jobbigt

    det låter,vet inte riktigt vad jag ska skriva..

    Skickar lite tröstkramar*kram*
    Förr var förr...Nu är nu!
  4. 2
    usch så jobbigt det låter,vet inte riktigt vad jag ska skriva..

    Skickar lite tröstkramar*kram*
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    men oj! jag tänkte först skriva att "jag förstår" men det gör jag ju inte eftersom jag har s¨årt att tänka mig hur tungt det måste kännas. Jag vet att många är i samma situation som du inne på ensam och gravid-snacket (har en vänninna som hänger där) , förhoppningsvis kan du få stöd där inne också (och hos oss också självfallet!)
  6. 3
    men oj! jag tänkte först skriva att "jag förstår" men det gör jag ju inte eftersom jag har s¨årt att tänka mig hur tungt det måste kännas. Jag vet att många är i samma situation som du inne på ensam och gravid-snacket (har en vänninna som hänger där) , förhoppningsvis kan du få stöd där inne också (och hos oss också självfallet!)
  7. Medlem sedan
    Nov 2007
    #4
    Men fyy va hemskt
    Förstår att du känner dig ensam men det är du ju egentligen inte för du har väl en bebis i magen?
    Du får skriva av dig här inne hos oss.
    KRAAAAAAAM
  8. 4
    Men fyy va hemskt
    Förstår att du känner dig ensam men det är du ju egentligen inte för du har väl en bebis i magen?
    Du får skriva av dig här inne hos oss.
    KRAAAAAAAM
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Du ska fortsätta vårda och krama magen och vänta på detta lilla barn och sedan bli en jätte bra mamma. de är vad du ska göra. Du klarar det.
    En av mina bästa vänner skaffa barn med hennes kille, han va en ängel hela graviditeten och när hon födde deras lilla prinsessa, DROG han. Men hon klarar sig utmärkt, med lite hjälp från oss vänner & familj, så du kan också.
    Vi kvinnor är starkare än vad vi tror.
    stor kram!
  10. 5
    Du ska fortsätta vårda och krama magen och vänta på detta lilla barn och sedan bli en jätte bra mamma. de är vad du ska göra. Du klarar det.
    En av mina bästa vänner skaffa barn med hennes kille, han va en ängel hela graviditeten och när hon födde deras lilla prinsessa, DROG han. Men hon klarar sig utmärkt, med lite hjälp från oss vänner & familj, så du kan också.
    Vi kvinnor är starkare än vad vi tror.
    stor kram!

Liknande trådar

  1. Ledsen
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 22:16
  2. Jag är ledsen..
    By ~Milla~ in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 05:48
  3. ledsen
    By Norpan_78 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 05:56
  4. Ledsen... såååå ledsen (ot)
    By ting- in forum Autismspektrum
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 12:17
  5. Orolig..och ledsen ledsen
    By mina in forum Styvfamiljer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar