jonathan är nästan bra
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    jonathan är nästan bra

    om ni kommer ihåg så fick jonathan invagination o opererade bort en tredjedel av tarmen. nu har vi legat på astrid lindgren sen i söndags o han mår mycket bättre. igår log han för första ggn o jag är sååååååååååååååååååå lättad. vi har varit så oroliga o äntligen så mår han bättre. gnäller lite när han ska bajsa annars ok. han kommer inte få mer men än att han kommer bajsa oftare än andra. jag hoppas o tror att vi blir utskrivna imorgon.
  2. 1
    jonathan är nästan bra om ni kommer ihåg så fick jonathan invagination o opererade bort en tredjedel av tarmen. nu har vi legat på astrid lindgren sen i söndags o han mår mycket bättre. igår log han för första ggn o jag är sååååååååååååååååååå lättad. vi har varit så oroliga o äntligen så mår han bättre. gnäller lite när han ska bajsa annars ok. han kommer inte få mer men än att han kommer bajsa oftare än andra. jag hoppas o tror att vi blir utskrivna imorgon.
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2
    Vad skönt för er! Måste varit en jobbig tid, så jag förstår att du känner dig lättad!
  4. 2
    Vad skönt för er! Måste varit en jobbig tid, så jag förstår att du känner dig lättad!
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    härligt att höra! Lycka till imorgon.
  6. 3
    härligt att höra! Lycka till imorgon.
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    Vad skönt att höra!!! Hoppas nu allt går bra och att ni får ha det lugnare framöver.
  8. 4
    Vad skönt att höra!!! Hoppas nu allt går bra och att ni får ha det lugnare framöver.
  9. Jennie m. A & S
    #5
    Håller tummarna för att allt fortlöper som planerat och att ni fick komma hem i dag!

    Skickar massor med styrkekramar till er och hoppas att Jonathan ska återhämta sig snart igen!
  10. 5
    Håller tummarna för att allt fortlöper som planerat och att ni fick komma hem i dag!

    Skickar massor med styrkekramar till er och hoppas att Jonathan ska återhämta sig snart igen!
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    det låter ju bra... hoppas ni får komma hem snart... många kramar...
  12. 6
    det låter ju bra... hoppas ni får komma hem snart... många kramar...
  13. Medlem sedan
    Apr 2000
    #7
    Vad skönt! Hoppas att ni har det lugnt och skönt hemma nu och att Jonathan återhämtar sig snabbt.
  14. 7
    Vad skönt! Hoppas att ni har det lugnt och skönt hemma nu och att Jonathan återhämtar sig snabbt.
  15. Medlem sedan
    Jun 2001
    #8
    Åhhh, vad skönt med lite positiva besked!! Har tänkt på er, skönt att det verkar lösa sig nu! Kram Anna
  16. 8
    Åhhh, vad skönt med lite positiva besked!! Har tänkt på er, skönt att det verkar lösa sig nu! Kram Anna
  17. Medlem sedan
    Jan 2005
    #9
    ååå vad härligt att han är piggare och att han slipper mer problem i framtiden!!
  18. 9
    ååå vad härligt att han är piggare och att han slipper mer problem i framtiden!!

Liknande trådar

  1. Jonathan är här!!!
    By sannaE74 in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-31, 21:12
  2. Jonathan 1 år!
    By ~LisaMarie~ in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 22:40
  3. Jonathan 1 år!
    By ~LisaMarie~ in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 23:08
  4. jonathan!
    By justEmmie in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 12:46
  5. Jonathan är här
    By iara in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 17:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar