Nojig!
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Nojig!

    ...nä, inte för att Vilje är sjuk eller så...
    utan för att en liten Hoppsan inte skall vilja stanna i min mage.
    Jag är nämligen nygravid och Vilje skall förhoppningsvis bli STOREBROR i december. Haha hur fantastiskt är inte det?!

    Det är hur tidigt som helst så allt kan hända, men jag kan ju inte göra mer än att hoppas och önska att Hoppsan skall vilja stanna.
    För en liten Hoppsan är det. Inte planerad, men älskad från första sekund jag fick vetskap om h*n.
    Och inte blev det via insemination i Danmark nu i april heller, vilket var planen. Nä, Hoppsan valde en Johan för att bli till på den allra första ägglossningen sen förlossningen. Ja, egentligen sen Vilje blev till jue. Och jag hade inte en aning om att jag skulle ägglossa. Tänk så det kan bli. H*n ville verkligen komma till mig/oss.
    Så det blir Johans första och min tredje.
    TrebarnsMamma - moi?! Hihi det klingar underbart i mina öron.

    Ta hand om er där ute!

    Kram
    /Morgana
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  2. 1
    Nojig! ...nä, inte för att Vilje är sjuk eller så...
    utan för att en liten Hoppsan inte skall vilja stanna i min mage.
    Jag är nämligen nygravid och Vilje skall förhoppningsvis bli STOREBROR i december. Haha hur fantastiskt är inte det?!

    Det är hur tidigt som helst så allt kan hända, men jag kan ju inte göra mer än att hoppas och önska att Hoppsan skall vilja stanna.
    För en liten Hoppsan är det. Inte planerad, men älskad från första sekund jag fick vetskap om h*n.
    Och inte blev det via insemination i Danmark nu i april heller, vilket var planen. Nä, Hoppsan valde en Johan för att bli till på den allra första ägglossningen sen förlossningen. Ja, egentligen sen Vilje blev till jue. Och jag hade inte en aning om att jag skulle ägglossa. Tänk så det kan bli. H*n ville verkligen komma till mig/oss.
    Så det blir Johans första och min tredje.
    TrebarnsMamma - moi?! Hihi det klingar underbart i mina öron.

    Ta hand om er där ute!

    Kram
    /Morgana
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Jag håller tummarna för hoppsan!

    Det låter alldeles underbart. Livet låter sig inte alltid styras & planeras, som tur är!

    *kram*
  4. 2
    Jag håller tummarna för hoppsan!

    Det låter alldeles underbart. Livet låter sig inte alltid styras & planeras, som tur är!

    *kram*
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    ååå hoppas verkligen att allt går bra !
    håller tummarna !
    ta de lungt så hoppas vi att du mår bra !! ¨

    kramar!
  6. 3
    ååå hoppas verkligen att allt går bra !
    håller tummarna !
    ta de lungt så hoppas vi att du mår bra !! ¨

    kramar!
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Men gud vad roligt!!! Grattis. Vad glad jag blir. Är så himla avundsjuk. Hoppas verkligen att Hoppsan vill stanna i magen.
  8. 4
    Men gud vad roligt!!! Grattis. Vad glad jag blir. Är så himla avundsjuk. Hoppas verkligen att Hoppsan vill stanna i magen.
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Super Grattis!

    Håller alla tummar för att Hoppsan ska stanna hos er!
  10. 5
    Super Grattis!

    Håller alla tummar för att Hoppsan ska stanna hos er!
  11. Medlem sedan
    Jul 2001
    #6

    Men vad kul!

    Stort grattis till liten i magen! Måste ju säga att den har valt en bra BF - min födelsedag!
    Kristina med 3♥
  12. 6
    Men vad kul! Stort grattis till liten i magen! Måste ju säga att den har valt en bra BF - min födelsedag!
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7
    Nä, verkligen inte... och tur är det verkligen. Tänk så tråkigt det skulle vara annars!

    Kram!
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  14. 7
    Nä, verkligen inte... och tur är det verkligen. Tänk så tråkigt det skulle vara annars!

    Kram!
  15. Medlem sedan
    Apr 2003
    #8
    tackar
    Mmm det hoppas jag också. Skall bara försöka fatta det först
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  16. 8
    tackar
    Mmm det hoppas jag också. Skall bara försöka fatta det först
  17. Medlem sedan
    Apr 2003
    #9

    tack:)

    Hihi ja, jag är verkligen superduperglad. Som jag har längtat... men jag är såååå nervös just nu.
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  18. 9
    tack:) Hihi ja, jag är verkligen superduperglad. Som jag har längtat... men jag är såååå nervös just nu.
  19. Medlem sedan
    Apr 2003
    #10
    mm tack gumman!
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  20. 10
    mm tack gumman!
  21. Medlem sedan
    Apr 2003
    #11
    Hihi ja då måste det ju vara en bra dag.
    Eller kanske blir det en födelsedagspresent till en av mina syrror - hon fyller på Nobeldagen
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  22. 11
    Hihi ja då måste det ju vara en bra dag.
    Eller kanske blir det en födelsedagspresent till en av mina syrror - hon fyller på Nobeldagen
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    MASSOR av grattis till dej/er jag vill såååå hemskt gärna okså..
  24. 12
    MASSOR av grattis till dej/er jag vill såååå hemskt gärna okså..
  25. Medlem sedan
    Dec 2002
    #13
    Men så härligt, stort grattis!
  26. 13
    Men så härligt, stort grattis!
  27. Medlem sedan
    Apr 2003
    #14
    Mmm jag vet hur gärna du vill och jag förstår dig helt och fullt!
    Hoppas att det inte behöver dröja länge innan du får uppleva det igen
    Kram!
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  28. 14
    Mmm jag vet hur gärna du vill och jag förstår dig helt och fullt!
    Hoppas att det inte behöver dröja länge innan du får uppleva det igen
    Kram!
  29. Medlem sedan
    Apr 2003
    #15
    Tack, ja det är superhärligt! ........och nojigt
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  30. 15
    Tack, ja det är superhärligt! ........och nojigt
  31. Medlem sedan
    Apr 2004
    #16
    Ryser...

    GRATTIS!!! Låter så härligt när du skriver. Du låter lycklig och harmonisk.

    Håller tumme för Hoppsan gör jag.

    Kram!
  32. 16
    Ryser...

    GRATTIS!!! Låter så härligt när du skriver. Du låter lycklig och harmonisk.

    Håller tumme för Hoppsan gör jag.

    Kram!
  33. Medlem sedan
    Apr 2003
    #17
    Hihi vad du är gullig
    Tack!

    Kram
    /Morgana
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  34. 17
    Hihi vad du är gullig
    Tack!

    Kram
    /Morgana
  35. Anonym
    #18
    Visst är det härligt! Vi genomgick behandling för att få til lvårt andra barn, det tog över två år och ett missfall. Sedan när mars barnet är 9 månader blir jag hux flux oplanerat gravid!! :-o Vi som inte "kunde" utan sjukvårdens hjälp! Klart oplanerad liten tra "hoppsan" får stanna! Ibland är det nog en mening med allt

    Varmt lycka till!
  36. 18
    Visst är det härligt! Vi genomgick behandling för att få til lvårt andra barn, det tog över två år och ett missfall. Sedan när mars barnet är 9 månader blir jag hux flux oplanerat gravid!! :-o Vi som inte "kunde" utan sjukvårdens hjälp! Klart oplanerad liten tra "hoppsan" får stanna! Ibland är det nog en mening med allt

    Varmt lycka till!
  37. Medlem sedan
    Apr 2003
    #19
    åh grattis till dig med! :-)
    Mmmm tänk så det kan bli. Visst är det underbart att livet är såoförutsägbart, trots allt...
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  38. 19
    åh grattis till dig med! :-)
    Mmmm tänk så det kan bli. Visst är det underbart att livet är såoförutsägbart, trots allt...

Liknande trådar

  1. Är jag FÖR nojig?
    By Hoppsan in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-03-08, 20:30
  2. Nojig
    By NinaNea in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-14, 15:44
  3. Nojig
    By tullia in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 08:52
  4. nojig!!
    By Erika. m R in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 09:37
  5. nojig...
    By mammatill3*04*06*07* in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 16:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar