Kalas,kalas och bebis♥
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Kalas,kalas och bebis♥

    Nu har mina älsklingar blivit storasyskon!27 mars kom han.4635 g tung och 55 cm lång på plusdag 9.Fl gick bra bara lite stygn och det "vanliga"
    Ja nu blev mina små älsklingar fem den 26:e (och den 27 föddes deras lillebror)
    Så varsin dag blev det iallafall.Nu är äntligen ALLA kalasavklarade!
    Sambon fyller den 12,tvillingarna den 26(och nu brorsan den 27) och jag den 31!
    Vi hade barnkalas i går och fy vad trött man blir!!!
    Men nu är alla firade kors och tvärs.Vad vi planerar bra!
  2. 1
    Kalas,kalas och bebis♥ Nu har mina älsklingar blivit storasyskon!27 mars kom han.4635 g tung och 55 cm lång på plusdag 9.Fl gick bra bara lite stygn och det "vanliga"
    Ja nu blev mina små älsklingar fem den 26:e (och den 27 föddes deras lillebror)
    Så varsin dag blev det iallafall.Nu är äntligen ALLA kalasavklarade!
    Sambon fyller den 12,tvillingarna den 26(och nu brorsan den 27) och jag den 31!
    Vi hade barnkalas i går och fy vad trött man blir!!!
    Men nu är alla firade kors och tvärs.Vad vi planerar bra!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2

    stort

    grattis till er alla
    skoj att ni fyller i mars hela familjen! skickligt att du knep så lillebror fick en egen dag
    kramar från oss
  4. 2
    stort grattis till er alla
    skoj att ni fyller i mars hela familjen! skickligt att du knep så lillebror fick en egen dag
    kramar från oss
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Först ett stort grattis till lillebror!

    Och sen ojojoj, vilket slit med kalasande, förlossning och liten nyföding i en enda härlig röra. Låter både underbart och väldigt slitigt. Men nu får ni kanske pusta ut lite och bara vara ett tag.

    /kram ingrid
  6. 3
    Först ett stort grattis till lillebror!

    Och sen ojojoj, vilket slit med kalasande, förlossning och liten nyföding i en enda härlig röra. Låter både underbart och väldigt slitigt. Men nu får ni kanske pusta ut lite och bara vara ett tag.

    /kram ingrid
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Å herregud - jag som tyckte det räckte med att E och maken fyller med 3 dgrs mellanrum men här ligger vi i lä! Grattis till bebis, femåringar, maken och dig själv!!
  8. 4
    Å herregud - jag som tyckte det räckte med att E och maken fyller med 3 dgrs mellanrum men här ligger vi i lä! Grattis till bebis, femåringar, maken och dig själv!!
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    Grattis

    till bebisen
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  10. 5
    Grattis till bebisen
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    Stort grattis till er alla!! Vad kul o ha födelsedagarna så tätt, samtigit förstår ajg att det blir ltie tufft med allt firadne. Men det positiva måste ju vara att släkt o vänner kan fira er samtidigt....

    OCh grattis till STORE lillebrodern.

    Lycka till!!
  12. 6
    Stort grattis till er alla!! Vad kul o ha födelsedagarna så tätt, samtigit förstår ajg att det blir ltie tufft med allt firadne. Men det positiva måste ju vara att släkt o vänner kan fira er samtidigt....

    OCh grattis till STORE lillebrodern.

    Lycka till!!
  13. Medlem sedan
    Apr 2001
    #7

    Grattis!!!

    Grattis till bebis och grattis på alla födelsedagar!
    AnnaSv med E-01 och S-03 och N-07
  14. 7
    Grattis!!! Grattis till bebis och grattis på alla födelsedagar!
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8
    Stort grattis till sonen! Vad mysigt det känns med en bebis... Var ju där rätt nyligen men det känns redan länge sen (sex månader) och jag kan redan nu längta efter att få uppleva det hela igen!!!

    Kalas är kul men kan vara ack så jobbigt, speciellt om det är många i rad som ska firas!

    Grattis till både bebis, femåringar och att både du och din karl blivit ett år visare
  16. 8
    Stort grattis till sonen! Vad mysigt det känns med en bebis... Var ju där rätt nyligen men det känns redan länge sen (sex månader) och jag kan redan nu längta efter att få uppleva det hela igen!!!

    Kalas är kul men kan vara ack så jobbigt, speciellt om det är många i rad som ska firas!

    Grattis till både bebis, femåringar och att både du och din karl blivit ett år visare

Liknande trådar

  1. kalas eller inte kalas?????
    By Tussa in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 10:40
  2. På kalas med bebis?
    By MissW in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 17:45
  3. Kalas ute??:0)
    By Carmen m Sanna å Kim in forum _02 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 07:58
  4. 3 års kalas eller 33 års kalas
    By Helena *viktminskar* in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 07:27
  5. Ska ha "kalas" för
    By uddo in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 08:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar