Många barn har jag!!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Många barn har jag!!

    och det märks! bakade en stor kladdkaka i går kväll...och nu e den slut! det gäller att vara på annars blir ma<n utan...jag hann få en bit...alltid något
  2. 1
    Många barn har jag!! och det märks! bakade en stor kladdkaka i går kväll...och nu e den slut! det gäller att vara på annars blir ma<n utan...jag hann få en bit...alltid något
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Ha, jag hinner knappt baka så är det slut, kan inte tänka mig hur det skulle vara om jag hade sju stycken. .-D Jag har nåt bra recept på vetebröd med vaniljkräm som man gör i långpanna, skulle det vara nåt för dej som har många barn o säkert ingen tid att baka småbullar? Hojta till så ska jag leta fram det.
  4. 2
    Ha, jag hinner knappt baka så är det slut, kan inte tänka mig hur det skulle vara om jag hade sju stycken. .-D Jag har nåt bra recept på vetebröd med vaniljkräm som man gör i långpanna, skulle det vara nåt för dej som har många barn o säkert ingen tid att baka småbullar? Hojta till så ska jag leta fram det.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Sju stycken!? är du inte klok kvinna! jag tycker 5 är ganska lagom...men det är klart...maken räknas nog som 2
    Tar tacksamt emot alla långpannerecept! jag måste terapibaka tills läkaren ringer om lilleman
  6. 3
    Sju stycken!? är du inte klok kvinna! jag tycker 5 är ganska lagom...men det är klart...maken räknas nog som 2
    Tar tacksamt emot alla långpannerecept! jag måste terapibaka tills läkaren ringer om lilleman
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    JAg ska fixa lite mail först, sen letar jag! Jag har på väldans goda potatisbakelser i långpanna också o daimkakor mm. Jag öser på med långpannerecept då! *ler stort*
  8. 4
    JAg ska fixa lite mail först, sen letar jag! Jag har på väldans goda potatisbakelser i långpanna också o daimkakor mm. Jag öser på med långpannerecept då! *ler stort*
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    mina barn bakade kladdkaka i förrigår, den var slut på en halvtimme.
    Så ja, så går det när man har många barn.
    Fast jag hann få en bit ialla fall.
  10. 5
    mina barn bakade kladdkaka i förrigår, den var slut på en halvtimme.
    Så ja, så går det när man har många barn.
    Fast jag hann få en bit ialla fall.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Här kommer terapi!

    http://eklund.dyndns.org:8/mat/Despe...annerecept.pdf

    Jag lovar att läkaren hinner ringa innan du är halvvägs igenom samlingen.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  12. 6
    Här kommer terapi! http://eklund.dyndns.org:8/mat/Despe...annerecept.pdf

    Jag lovar att läkaren hinner ringa innan du är halvvägs igenom samlingen.
  13. Medlem sedan
    Aug 1999
    #7
    lägger du ut dem här då? För de där recepten är jag väääldigt intresserade av!!
  14. 7
    lägger du ut dem här då? För de där recepten är jag väääldigt intresserade av!!
  15. Medlem sedan
    Nov 2004
    #8
    Bra, där var flera av mina recept o många nya, nu får du ju mig att börja baka din usling! :-D
  16. 8
    Bra, där var flera av mina recept o många nya, nu får du ju mig att börja baka din usling! :-D

Liknande trådar

  1. Inga barn-många barn
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 10:31
  2. Hur många barn?
    By jenni66 in forum Barn som yrke
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 14:17
  3. Nån mer med många barn här?
    By Mamma -75- in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-06, 21:04
  4. För många barn
    By Akleja in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 14:46
  5. Hur många ord kan era barn nu?
    By Charlotte med sessorna in forum _0407 Julibarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 10:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar