Periodare
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    Periodare

    Jag är verkligen periodare här. Ett tag var jag duktig och tittade in flera gånger i veckan men nu slukas jag av tiden och glömmer bort AFF igen.

    Jag har läst ikapp och vill säga ett stort grattis till alla småsyskon som är på väg!!

    Här är det bröllopsfokus och nu bara två månader kvar. Dessutom mycket på jobbet. August är samma vilde som vanligt och kräver en helt annan uppmärksamhet än vad hans storasyster har gjort under sin uppväxt.

    Lägg därtill pendling ca 15 timmar i veckan och jag somnar fort om kvällarna!
    kram//M
  2. 1
    Periodare Jag är verkligen periodare här. Ett tag var jag duktig och tittade in flera gånger i veckan men nu slukas jag av tiden och glömmer bort AFF igen.

    Jag har läst ikapp och vill säga ett stort grattis till alla småsyskon som är på väg!!

    Här är det bröllopsfokus och nu bara två månader kvar. Dessutom mycket på jobbet. August är samma vilde som vanligt och kräver en helt annan uppmärksamhet än vad hans storasyster har gjort under sin uppväxt.

    Lägg därtill pendling ca 15 timmar i veckan och jag somnar fort om kvällarna!
    kram//M
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Hallå där! Kul med bröllopsbestyr ju! Hoppas det blir lyckat och som nin tänkt er.

    Pendling 15 timmar i veckan gör att jag gäspar och får huvudvärk vid blotta tanken! Förstår att tiden är lite knapp ibland!

    Hälsa Agge!
  4. 2
    Hallå där! Kul med bröllopsbestyr ju! Hoppas det blir lyckat och som nin tänkt er.

    Pendling 15 timmar i veckan gör att jag gäspar och får huvudvärk vid blotta tanken! Förstår att tiden är lite knapp ibland!

    Hälsa Agge!
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3

    Åh vad

    skoj, tänk att den dagen man går o väntar på känns så otroligt långt fram o sen så är man bara där.
    Hoppas du får en jättefin bröllopsdag.
  6. 3
    Åh vad skoj, tänk att den dagen man går o väntar på känns så otroligt långt fram o sen så är man bara där.
    Hoppas du får en jättefin bröllopsdag.

Liknande trådar

  1. För en periodare
    By Uttern in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-15, 21:47
  2. periodare
    By Ajax in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 12:13
  3. Jag-en UF-periodare
    By kzurich in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 22:21
  4. Periodare
    By Liesl in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 14:34
  5. Liv är nog periodare...
    By masrut in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 16:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar