Hejsan hoppsan!:)
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Hejsan hoppsan!:)

    Äntligen har jag hittat forumet för mig!

    Som nybliven husvagnsägare står jag och maken inför valet av resmål i sommar. Vi är lite sugna på Halland och nu undrar jag om någon vet några bra campingar där. Har hört att det är svårt att hitta bra campingar i Halland. Stämmer det?

    Vår familj består av två vuxna och två barn (3 och 5 år gamla).

    Någon som har något tips?!?
  2. 1
    Hejsan hoppsan!:) Äntligen har jag hittat forumet för mig!

    Som nybliven husvagnsägare står jag och maken inför valet av resmål i sommar. Vi är lite sugna på Halland och nu undrar jag om någon vet några bra campingar där. Har hört att det är svårt att hitta bra campingar i Halland. Stämmer det?

    Vår familj består av två vuxna och två barn (3 och 5 år gamla).

    Någon som har något tips?!?
  3. Linda ~ Wilk ~
    #2
    Ugglarps camping som ligger strax ovanför Halmstad är fin. Badstranden är perfekt så det är en camping att rekommendera.
  4. 2
    Ugglarps camping som ligger strax ovanför Halmstad är fin. Badstranden är perfekt så det är en camping att rekommendera.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Nyfiken

    Måste först och främst hålla med om att campingen i Ugglarp är väldigt fin!!

    Och sen är jag ju väldigt nyfiken. Vi hämtar vår nya husvagn - en Wilk - nästa onsdag. Av signaturen att döma så är ni också Wilk-ägare. Är ni nöjda?
    www.gottgrisen.blogspot.com

    Barn går inte i repris.

    Skrållan med Maja 23/2 -99, Albin 10/4 -02 & Elsa 29/1 -07
  6. 3
    Nyfiken Måste först och främst hålla med om att campingen i Ugglarp är väldigt fin!!

    Och sen är jag ju väldigt nyfiken. Vi hämtar vår nya husvagn - en Wilk - nästa onsdag. Av signaturen att döma så är ni också Wilk-ägare. Är ni nöjda?
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4

    Vi rekommenderar den också

    Vi var där för första gången förra året. Trevlig personal och mysig camping.
    Vi ska dit och ligga där på försäsong bara vår husvagn kommer hem från service.
    Nu när jag är frisk, så är det sjuka under gränsen.
    Steffen 7 år
  8. 4
    Vi rekommenderar den också Vi var där för första gången förra året. Trevlig personal och mysig camping.
    Vi ska dit och ligga där på försäsong bara vår husvagn kommer hem från service.

Liknande trådar

  1. Hejsan hoppsan
    By HOPPAS PÅ + in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 16:35
  2. Hoppsan hejsan
    By hoppsan0901 in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 16:08
  3. Hejsan hoppsan
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 09:39
  4. Hejsan hoppsan!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 01:16
  5. Hoppsan hejsan!
    By Veronika (bf idag) in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-09, 09:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar