Att blogga
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Att blogga

    Jag har nu öppnat en egen blogg för jag tänkte att det kunde vara kul. Gillar ju att skriva en massa och tänkte att det kanske passar mig. Är det många här som bloggar? Hur ofta skriver ni? Har ni foton med eller bara text?
  2. 1
    Att blogga Jag har nu öppnat en egen blogg för jag tänkte att det kunde vara kul. Gillar ju att skriva en massa och tänkte att det kanske passar mig. Är det många här som bloggar? Hur ofta skriver ni? Har ni foton med eller bara text?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Jag bloggar varje dag! =) nu är jag ju dock inte här inne på aff lika ofta så det kanske inte intresserar er vilken min bloggadress är.... :-/

    Jag har mest text, och lite foton då o då. Dock copyrightar jag alltid bilderna innan jag lägger upp, så känns det iaf liiite säkrare!

    Börja blogga du - det är jättekul! Och beroendeframkallande ;-)
  4. 2
    Jag bloggar varje dag! =) nu är jag ju dock inte här inne på aff lika ofta så det kanske inte intresserar er vilken min bloggadress är.... :-/

    Jag har mest text, och lite foton då o då. Dock copyrightar jag alltid bilderna innan jag lägger upp, så känns det iaf liiite säkrare!

    Börja blogga du - det är jättekul! Och beroendeframkallande ;-)
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Jag bloggar! Först skrev jag bara om våran husrenovering, men nu blir det en massa annat också. Släktingarna vill ju läsa om Miranda . Bloggar varje eller varannan dag, mestadels bilder med text till.
  6. 3
    Jag bloggar! Först skrev jag bara om våran husrenovering, men nu blir det en massa annat också. Släktingarna vill ju läsa om Miranda . Bloggar varje eller varannan dag, mestadels bilder med text till.
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Om jag vill börja blogga, vart ska jag "gå"?
    Nån som har nåt bra tips?
  8. 4
    Om jag vill börja blogga, vart ska jag "gå"?
    Nån som har nåt bra tips?
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    blogg.se är den bästa bloggsidan tycker jag. Där trycker du bara på starta egen blogg.

    Hela sidan är på svenska och funktionerna lätta att förstå!
  10. 5
    blogg.se är den bästa bloggsidan tycker jag. Där trycker du bara på starta egen blogg.

    Hela sidan är på svenska och funktionerna lätta att förstå!
  11. Medlem sedan
    Dec 2006
    #6
    Jag bloggar! Varje dag, eller åtminstonde varannan!

    Mest text, men mycket bilder med. Det är extremt kul att blogga och för mig, framförallt, en bra kontakt sida med mina släktingar som bor för långt bort för att annars kunna hänga med i mitt liv o mina barns utveckling...
  12. 6
    Jag bloggar! Varje dag, eller åtminstonde varannan!

    Mest text, men mycket bilder med. Det är extremt kul att blogga och för mig, framförallt, en bra kontakt sida med mina släktingar som bor för långt bort för att annars kunna hänga med i mitt liv o mina barns utveckling...
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    ja helt klart den bästa har testat 3 andra bla. den här på alltförföräldrar samt passagens där jag har min mail men de är inte alls så bra som blogg.se
    se min så ser du hur det ser ut
    http://bloggiblogga.blogg.se/
  14. 7
    ja helt klart den bästa har testat 3 andra bla. den här på alltförföräldrar samt passagens där jag har min mail men de är inte alls så bra som blogg.se
    se min så ser du hur det ser ut
    http://bloggiblogga.blogg.se/
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8
    jag började faktiskt en blogg igår mest med tanke å att min mamma och systrar bor så långt bort så jag ville dela med mig av Adrians liv. men den är lösenordsskyddad så länge
  16. 8
    jag började faktiskt en blogg igår mest med tanke å att min mamma och systrar bor så långt bort så jag ville dela med mig av Adrians liv. men den är lösenordsskyddad så länge
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9
    En sak jag stör mig på är alla som snokar/läser "i smyg", utan att skriva någon kommentar och ge sig till känna, någonsin. Lite ohyffsat nästan.. Vi har ungefär 30 besökare per dag på våran blogg, men bara ca 7-8 stycken som lämnat avtryck. Tänker nog sätta lösenord!
  18. 9
    En sak jag stör mig på är alla som snokar/läser "i smyg", utan att skriva någon kommentar och ge sig till känna, någonsin. Lite ohyffsat nästan.. Vi har ungefär 30 besökare per dag på våran blogg, men bara ca 7-8 stycken som lämnat avtryck. Tänker nog sätta lösenord!
  19. Medlem sedan
    Nov 2002
    #10
    Men varför egentligen?? Jag läser en hel del bloggar men skriver bara något om jag känner att jag vill kommentera något speciellt eller undra över något.
    Själv tycker jag det är jättejobbigt om många lämnar typ nån rad om att dom spanat förbi bara... Inget kul attl läsa liksom och känns lite onödigt! Hade ju sånt system på babyfriends när jag hade sida där... och det var många som skrev *tassade förbi* osv. Ingen mening att skriva något om man inte har något väsentligt att skriva tycker jag!
  20. 10
    Men varför egentligen?? Jag läser en hel del bloggar men skriver bara något om jag känner att jag vill kommentera något speciellt eller undra över något.
    Själv tycker jag det är jättejobbigt om många lämnar typ nån rad om att dom spanat förbi bara... Inget kul attl läsa liksom och känns lite onödigt! Hade ju sånt system på babyfriends när jag hade sida där... och det var många som skrev *tassade förbi* osv. Ingen mening att skriva något om man inte har något väsentligt att skriva tycker jag!
  21. Medlem sedan
    Nov 2002
    #11
    Missförstå inte nu... Det är förstås jättekul med folk som fakiskt skriver något! Men då ska det vara något kommentar på det man skrivit eller nån undran, eller bara ett hoppas allt är bra osv. Inte bara *tassar förbi* *lämnar avtryck* osv.

    Tycker jag iaf!
  22. 11
    Missförstå inte nu... Det är förstås jättekul med folk som fakiskt skriver något! Men då ska det vara något kommentar på det man skrivit eller nån undran, eller bara ett hoppas allt är bra osv. Inte bara *tassar förbi* *lämnar avtryck* osv.

    Tycker jag iaf!
  23. Medlem sedan
    Aug 2005
    #12
    Alltså jag förstår om man inte lämnar kommentar varje dag till varje inlägg, eller om man bara är inne högst tillfälligt . Men om man är inne varje dag och läser/snokar i en annan människas liv kan man väl åtminstone ge sig till känna NÅGON enstaka gång! Känns ohyffsat på något vis när gamla kompisar, arbetskamrater, grannar o.s.v. snokar dagligen i ens liv utan att säga nåt . Men jag ska sätta lösen ord tror jag!
  24. 12
    Alltså jag förstår om man inte lämnar kommentar varje dag till varje inlägg, eller om man bara är inne högst tillfälligt . Men om man är inne varje dag och läser/snokar i en annan människas liv kan man väl åtminstone ge sig till känna NÅGON enstaka gång! Känns ohyffsat på något vis när gamla kompisar, arbetskamrater, grannar o.s.v. snokar dagligen i ens liv utan att säga nåt . Men jag ska sätta lösen ord tror jag!

Liknande trådar

  1. Vad är ok att blogga om?
    By Blanca in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 18:01
  2. Blogga,
    By sema in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 20:14
  3. Blogga?
    By Pilla med fem troll in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-02, 22:00
  4. Hur och var blogga??
    By mago in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-11, 20:52
  5. Blogga?
    By xannicax in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-09, 14:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar