Nu går det trögt...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Nu går det trögt...

    det är dags att äta mellanmål och snart åka till barnens gymnastik vilket innebär att middagen blir sent (och som jag måste laga själv) men jag kan inte få ner något som är OK enligt Rivstarten.

    Så vi får se om detta blir sista dagen på rivstarten för jag måste ju få i mig mat, låt gå då att det är fler kolhydrater i det än vad som är OK enligt rivstarten.
    Mamma till underbara och busiga Samuel född feb 2003
    och charmiga Kristin född mars 2006

    Ständigt inne på Viktsnack och försöker komma ner till slutvikt runt 60 kg.
    Börjat på Itrim för att nå målen slutligen.

    Scrappar på fritden, du får gärna kolla in min blogg http://scrapbymiakl.blogspot.com/
  2. 1
    Nu går det trögt... det är dags att äta mellanmål och snart åka till barnens gymnastik vilket innebär att middagen blir sent (och som jag måste laga själv) men jag kan inte få ner något som är OK enligt Rivstarten.

    Så vi får se om detta blir sista dagen på rivstarten för jag måste ju få i mig mat, låt gå då att det är fler kolhydrater i det än vad som är OK enligt rivstarten.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Du kan ju äta bra ändå Långsamma kolhydrater och mindre mängd av dem.
    Vad trist om du måste avbryta pga dåligt mående.
  4. 2
    Du kan ju äta bra ändå Långsamma kolhydrater och mindre mängd av dem.
    Vad trist om du måste avbryta pga dåligt mående.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Självklart så ska det ju vara bra kolhydrater ändå, trist bara när man pga det måste avbryta för det gick sååå bra.
  6. 3
    Självklart så ska det ju vara bra kolhydrater ändå, trist bara när man pga det måste avbryta för det gick sååå bra.
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    Hoppas det löser sig hur som helst med maten. Du måste ju få i dig nåt o om det betyder avbruten rivstart....ja vad säger man? Trist men kanske i det här läget ett måste!

    Du, har du kollat nåt hur mycket du gått ner under din rivstart?
  8. 4
    Hoppas det löser sig hur som helst med maten. Du måste ju få i dig nåt o om det betyder avbruten rivstart....ja vad säger man? Trist men kanske i det här läget ett måste!

    Du, har du kollat nåt hur mycket du gått ner under din rivstart?
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Till i morse var det 2,6 kg på 10 dagar.

    Ja, det har blivit några grova mackor och försöker göra iordningen kolhydratfri middag men kommer nog inte lyckas helt.
  10. 5
    Till i morse var det 2,6 kg på 10 dagar.

    Ja, det har blivit några grova mackor och försöker göra iordningen kolhydratfri middag men kommer nog inte lyckas helt.
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    Men det är ju ändå skönt att det rör på sig. Visst körde väl du oxå enligt VV förut?
  12. 6
    Men det är ju ändå skönt att det rör på sig. Visst körde väl du oxå enligt VV förut?
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7
    Ja jag gick ner ca 18 med VV för några år sedan och efter Kristin så gjorde jag VV hemma utan att räkna points. Men sedan förra sommaren har det eg inte hänt något. Så nu ville jag ha en rivstart och det har jag fått.

    Dessutom har jag lärt mig mycket mer om GI vilket medför att jag kan fortsätta att minska kolhydrater utan att göra rivstarten och förhoppningsvis få en reaktion på vågen.
  14. 7
    Ja jag gick ner ca 18 med VV för några år sedan och efter Kristin så gjorde jag VV hemma utan att räkna points. Men sedan förra sommaren har det eg inte hänt något. Så nu ville jag ha en rivstart och det har jag fått.

    Dessutom har jag lärt mig mycket mer om GI vilket medför att jag kan fortsätta att minska kolhydrater utan att göra rivstarten och förhoppningsvis få en reaktion på vågen.

Liknande trådar

  1. Hmm..går trögt
    By ciska in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-06, 19:09
  2. Trögt!
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 11:42
  3. OT Trögt
    By guldparlans in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 12:09
  4. är det trögt
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 11:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar