Är lite stolt!
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Är lite stolt!

    Är nyutbildad diplomerad stylist/flyttstylist. Fick diplomet förra veckan under en fin tre-rättersmiddag. Har kört stenhårt i två och en halv månad och är nu färdig. Kommer att gå en trädgårds-stylits-kurs med massor av intressanta bra-att-kunna-ämnen ni i maj.

    Maja går på dagis, Ellen härjar hemma och har precis blivit åtta månader. Vill gärna gå, men nöjer sig med att stå upp hela tiden, ibland utan stöd.

    Lite från oss i Uppsala!

    Kram Caroline
  2. 1
    Är lite stolt! Är nyutbildad diplomerad stylist/flyttstylist. Fick diplomet förra veckan under en fin tre-rättersmiddag. Har kört stenhårt i två och en halv månad och är nu färdig. Kommer att gå en trädgårds-stylits-kurs med massor av intressanta bra-att-kunna-ämnen ni i maj.

    Maja går på dagis, Ellen härjar hemma och har precis blivit åtta månader. Vill gärna gå, men nöjer sig med att stå upp hela tiden, ibland utan stöd.

    Lite från oss i Uppsala!

    Kram Caroline
  3. Medlem sedan
    May 1998
    #2
    Grattis igen! Du är superduktig. Har du sett vårt hus på hemnet? Vad tycker du om stylingen? (Silverdalsvägen 104 i Sollentuna). Var gärna ärlig - visningen är i helgen.

    Har fixat med trädgården idag. Kanske du skulle vara här och styla den ;o)

    KRAM!
  4. 2
    Grattis igen! Du är superduktig. Har du sett vårt hus på hemnet? Vad tycker du om stylingen? (Silverdalsvägen 104 i Sollentuna). Var gärna ärlig - visningen är i helgen.

    Har fixat med trädgården idag. Kanske du skulle vara här och styla den ;o)

    KRAM!
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Det är väl så det alltid ser ut hemma hos er!
    SNYGGT! Älskar vad ni gjort med er trädgård!

    Har du lagt ner bloggen? Jag som är så nyfiken på nya huset!

    Trevlig helg!
  6. 3
    Det är väl så det alltid ser ut hemma hos er!
    SNYGGT! Älskar vad ni gjort med er trädgård!

    Har du lagt ner bloggen? Jag som är så nyfiken på nya huset!

    Trevlig helg!
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Grattis! Det är alltid skönt att vara klar med något eller hur? Men kanske lite tråkigt på samma gång?

    Lycka till med nya kursen!

    Trevlig helg
  8. 4
    Grattis! Det är alltid skönt att vara klar med något eller hur? Men kanske lite tråkigt på samma gång?

    Lycka till med nya kursen!

    Trevlig helg
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5

    Grattis!

    Va duktig du är!
  10. 5
    Grattis! Va duktig du är!
  11. Medlem sedan
    May 1998
    #6
    Jamen VISST ;o) Aaaaaaallltttiiiiiiid!

    Fattar du att jag har över 100 kvm förråd i ny ahuset. Plus 200 kv rum/kök/badrum. Och 100 kvm poolrum och gästrum. och utöver det 40 kvm entresolvåning med bibiliotek bla. det du!

    Jag har skickat meddelande till dej! KRAM!
  12. 6
    Jamen VISST ;o) Aaaaaaallltttiiiiiiid!

    Fattar du att jag har över 100 kvm förråd i ny ahuset. Plus 200 kv rum/kök/badrum. Och 100 kvm poolrum och gästrum. och utöver det 40 kvm entresolvåning med bibiliotek bla. det du!

    Jag har skickat meddelande till dej! KRAM!
  13. Medlem sedan
    Feb 2008
    #7
    Det låter som ett riktigt drömhus Fyll inte upp förråden för snabbt med en massa skit bara
  14. 7
    Det låter som ett riktigt drömhus Fyll inte upp förråden för snabbt med en massa skit bara
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8
    Vad duktig du är.

    kram
  16. 8
    Vad duktig du är.

    kram
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9
    Wow Grattis! Försöker suga åt mig lite trädgårdsintresse, både jag och min trädgård skulle uppskatta om jag gillade jord under naglarna.

    Kram!!
  18. 9
    Wow Grattis! Försöker suga åt mig lite trädgårdsintresse, både jag och min trädgård skulle uppskatta om jag gillade jord under naglarna.

    Kram!!

Liknande trådar

  1. lite stolt ju
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-25, 19:32
  2. Lite stolt
    By Hanna. in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 11:08
  3. Lite stolt!
    By evaoregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 00:32
  4. Lite stolt!
    By bibbi_ in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 00:12
  5. Lite stolt
    By Bea m. V & H in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-16, 18:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar