Har du tigerränder?
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Har du tigerränder?

    Bara lite nyfiken på vilket som är vanligast, bristningar eller ej?
    Ni kan ju även lägga till om ni har mycket eller lite om ni vill.
    Mamma till fyra tjejer, Tilda 020709, Signe 040220, Freja 060719 och Ammi 080507
    [url]http://plottis.blogg.se/plottis/url]
    http://sveali.se
  2. 1
    Har du tigerränder? Bara lite nyfiken på vilket som är vanligast, bristningar eller ej?
    Ni kan ju även lägga till om ni har mycket eller lite om ni vill.
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Nej! *imt*
  4. 2
    Nej! *imt*
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Nope inga alls...
  6. 3
    Nope inga alls...
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4
    *nix*
  8. 4
    *nix*
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    japp.. tyvärr har jag fått några under navlen på vardera sida.. inte mycket.. dom poppade upp förra veckan.. så jag gissar att de blir några fler innan bebis kommer ut.. tyvärr :'(

    Jag läste i går på niomanader.se att de va vanligare bland unga människor att få bristningar än äldre..
  10. 5
    japp.. tyvärr har jag fått några under navlen på vardera sida.. inte mycket.. dom poppade upp förra veckan.. så jag gissar att de blir några fler innan bebis kommer ut.. tyvärr :'(

    Jag läste i går på niomanader.se att de va vanligare bland unga människor att få bristningar än äldre..
  11. Medlem sedan
    Sep 2005
    #6
    Nej, inte ett sträck! Än så länge i alla fall:I
  12. 6
    Nej, inte ett sträck! Än så länge i alla fall:I
  13. Medlem sedan
    Mar 2005
    #7
    Ja, ca 5 st. Men de är inte så mörka och syns inte jättetydligt. Jag hoppas verkligen
    att de ljusnar bort så småningom och inte syns alls.
    Linda med Axel (jan. -03), *Isak (jan. -05),
    *Saga (sep. -05), Anton (aug. -06) och Tobias (april -08).
  14. 7
    Ja, ca 5 st. Men de är inte så mörka och syns inte jättetydligt. Jag hoppas verkligen
    att de ljusnar bort så småningom och inte syns alls.
  15. Medlem sedan
    Feb 2007
    #8
    Jajjemensan, i drivor. Fick det redan med första barnet.
  16. 8
    Jajjemensan, i drivor. Fick det redan med första barnet.
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9
    Inga ränder...Har aldrig haft vid någon av mina graviditeter.
  18. 9
    Inga ränder...Har aldrig haft vid någon av mina graviditeter.
  19. Medlem sedan
    Jun 2006
    #10
    Otroligt nog så har jag inte det! Gick ju upp 49kg!!! med dottern och nu vågar jag inte ens tänka på hur mycket jag gått upp... Nu är det inte ens 3 veckor kvar så jag hoppas jag slipper!
  20. 10
    Otroligt nog så har jag inte det! Gick ju upp 49kg!!! med dottern och nu vågar jag inte ens tänka på hur mycket jag gått upp... Nu är det inte ens 3 veckor kvar så jag hoppas jag slipper!
  21. S-mamman
    #11
    Nej, inga ränder här! *imt*
  22. 11
    Nej, inga ränder här! *imt*
  23. Medlem sedan
    Sep 2002
    #12
    Nej. *imt*
  24. 12
    Nej. *imt*
  25. Medlem sedan
    Feb 2005
    #13
    Nej
  26. 13
    Nej
  27. Medlem sedan
    Nov 2007
    #14
    Väntar mitt andra barn 20/5 men har inte fått några nya bristningar. Fick däremot
    mycket vid förra graviditeten, de är väll de som töjer ut sig denna gång kanske!
    Det verkar ju vara väldigt många som har turen att inte få några! Lyckostar!
  28. 14
    Väntar mitt andra barn 20/5 men har inte fått några nya bristningar. Fick däremot
    mycket vid förra graviditeten, de är väll de som töjer ut sig denna gång kanske!
    Det verkar ju vara väldigt många som har turen att inte få några! Lyckostar!
  29. Medlem sedan
    Nov 2007
    #15
    jajamensan... hur många som helst!
  30. 15
    jajamensan... hur många som helst!
  31. Medlem sedan
    Oct 2007
    #16
    Fuskigt me alla som klarat sig? har massor som vissa av er sett=)
  32. 16
    Fuskigt me alla som klarat sig? har massor som vissa av er sett=)
  33. Medlem sedan
    Jul 2004
    #17

    ohh yes

    massor av vackra tigerränder på hela magen. De flesta kom med mitt första barn men de blir flar o fler
    carpe diem
  34. 17
    ohh yes massor av vackra tigerränder på hela magen. De flesta kom med mitt första barn men de blir flar o fler
  35. Medlem sedan
    Dec 2004
    #18
    Inte en endaste rand. Phuu!
  36. 18
    Inte en endaste rand. Phuu!
  37. Medlem sedan
    Dec 2003
    #19

    Japp...

    ...men det är efter första graviditeten.
    Denna ggn har jag inte fått några som jag sett iallafall.
  38. 19
    Japp... ...men det är efter första graviditeten.
    Denna ggn har jag inte fått några som jag sett iallafall.
  39. Medlem sedan
    Sep 2007
    #20
    Jopp! kom för några veckor sen. Men det är inte så många. Sitter som en blek virrvel till vänster om naveln (sett uppifrån) sen är det lite ränder under naveln som är lite mörkare men det kan man ju dölja med kläder eller bikini trosor! Inget jag stör mig på. Därimot hade jag gärna sluppit de som kommit på insidan av låren! Men men man kan ju inte få allt här i livet!
  40. 20
    Jopp! kom för några veckor sen. Men det är inte så många. Sitter som en blek virrvel till vänster om naveln (sett uppifrån) sen är det lite ränder under naveln som är lite mörkare men det kan man ju dölja med kläder eller bikini trosor! Inget jag stör mig på. Därimot hade jag gärna sluppit de som kommit på insidan av låren! Men men man kan ju inte få allt här i livet!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar