Nån mer orolig
_0901 Januaribarn
  1. kanske 3?
    #1

    Nån mer orolig

    Nån mer som är lite orolig för att hamna här? Tror att det kanske är nåt på G för min kropp är lite konstig (ungefär som inför andra barnet) men har en man som absolut inte vill ha fler barn o själv kan jag tycka att det kan få dröja nåt år innan nästan men samtidigt känner jag 100% att jag vet att jag vill ha fler barn. Men skulle va skönt att få sova en hel natt först *S*

    Nu kan ju inte maken va så absolut för då hade han kört med kondom men iaf, han vill egentligen inte o jag vet inte vad jag vill?
  2. 1
    Nån mer orolig Nån mer som är lite orolig för att hamna här? Tror att det kanske är nåt på G för min kropp är lite konstig (ungefär som inför andra barnet) men har en man som absolut inte vill ha fler barn o själv kan jag tycka att det kan få dröja nåt år innan nästan men samtidigt känner jag 100% att jag vet att jag vill ha fler barn. Men skulle va skönt att få sova en hel natt först *S*

    Nu kan ju inte maken va så absolut för då hade han kört med kondom men iaf, han vill egentligen inte o jag vet inte vad jag vill?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Precis - känner mig lite orolig att jag faktiskt ska hamna här... fast lite glad med. Lär visa sig i veckan...
  4. 2
    Precis - känner mig lite orolig att jag faktiskt ska hamna här... fast lite glad med. Lär visa sig i veckan...
  5. kanske 3
    #3
    Ja, jag är glad jag med, fast lite orolig ibland typ... Eller nåt... På dagarna går jag o längtar efter en till bebis o på nätterna är barnen vaknar o inte kan somna om fasar jag.. Jag hoppas hoppas hoppas varje månad att mensen inte ska komma men varje gång efter sex så är jag livrädd att nu är det kört.. Usch varför tänker man så??
    Jag kan inte vara riktigt klok *S*
  6. 3
    Ja, jag är glad jag med, fast lite orolig ibland typ... Eller nåt... På dagarna går jag o längtar efter en till bebis o på nätterna är barnen vaknar o inte kan somna om fasar jag.. Jag hoppas hoppas hoppas varje månad att mensen inte ska komma men varje gång efter sex så är jag livrädd att nu är det kört.. Usch varför tänker man så??
    Jag kan inte vara riktigt klok *S*

Liknande trådar

  1. Orolig eller över-orolig?
    By Otis in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 08:28
  2. Orolig!!!
    By Orolig/anonym in forum Abort
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 15:34
  3. Orolig...
    By anonymt namn in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 07:45
  4. Orolig dag
    By UKU-naut in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 20:57
  5. Orolig! Är ej orolig längre!
    By Orolig igår! in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 19:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar