Nä guuuud nostalgi!
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Nä guuuud nostalgi!

    Jaha, så var det väl det där med hmmm den biologiska hormonella klockan eller nått?
    Jag stormglor på "Barnmorskorna" men det är ju rena rama villhaenbebis-pillret. Satt nu och bläddrade bak till när vi var gravida och skickade "bebisen-har-kommit"rapporter. Det känns så länge sen! En nostalgitår i ögat blir det allt (fast hjälp vad jag nojjade och gnällde de sista tio veckorna. Det ska jag försöka att inte göra om om jag nånsin får bli gravid igen) Shit vill göra om! Lär inte bli nu dock. Men hjälp, längtar lite
  2. 1
    Nä guuuud nostalgi! Jaha, så var det väl det där med hmmm den biologiska hormonella klockan eller nått?
    Jag stormglor på "Barnmorskorna" men det är ju rena rama villhaenbebis-pillret. Satt nu och bläddrade bak till när vi var gravida och skickade "bebisen-har-kommit"rapporter. Det känns så länge sen! En nostalgitår i ögat blir det allt (fast hjälp vad jag nojjade och gnällde de sista tio veckorna. Det ska jag försöka att inte göra om om jag nånsin får bli gravid igen) Shit vill göra om! Lär inte bli nu dock. Men hjälp, längtar lite
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Ler. såg lite av avsnittet i veckan. Tina hade jag under många timmar då jag födde Isak 2003 så det blev en rejäl nostalgitripp. Blev lite småsugen på en 3:a men vågade inget säga till maken. asg.

    kram
  4. 2
    Ler. såg lite av avsnittet i veckan. Tina hade jag under många timmar då jag födde Isak 2003 så det blev en rejäl nostalgitripp. Blev lite småsugen på en 3:a men vågade inget säga till maken. asg.

    kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3

    Haha

    nä av någon anledning blir DE inte alls lika sugna på en till av den sortens program som vi *ler*
  6. 3
    Haha nä av någon anledning blir DE inte alls lika sugna på en till av den sortens program som vi *ler*

Liknande trådar

  1. Men guuuud!
    By ~ullebulle~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-09-19, 15:22
  2. Men guuuud....
    By sanna_80 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 10:19
  3. Men guuuud...
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-10, 20:39
  4. Men guuuud så kul!
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 08:19
  5. Men guuuud!
    By Vintermamma? in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 14:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar