Bra humör
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Bra humör

    Jag är inte glad, jag är irriterad, arg och sur!!! Hur blir man på bra humör??
    Lev livet, låt inte livet leva dig
    http://livnjutaren.blogspot.com/
  2. 1
    Bra humör Jag är inte glad, jag är irriterad, arg och sur!!! Hur blir man på bra humör??
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Man gör något kul.

    Shoppar
    Bakar

    eller vad det nu kan vara.
  4. 2
    Man gör något kul.

    Shoppar
    Bakar

    eller vad det nu kan vara.
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Fråga inte mig eftersom jag är på samma humör idag! Läste en blogg... %&#/&%"#¤%&%¤ Så j*a vinklat!

    Jag ska ut en sväng i alla fall. Lugna ner mig. Ha det så bra du kan idag! Kram!
  6. 3
    Fråga inte mig eftersom jag är på samma humör idag! Läste en blogg... %&#/&%"#¤%&%¤ Så j*a vinklat!

    Jag ska ut en sväng i alla fall. Lugna ner mig. Ha det så bra du kan idag! Kram!
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4

    Man bestämmer sig! :-)

    Du väljer själv att vara sur eller att vara glad! *überkäck*

    Jag surar typ aldrig. Ärligt! Inte ens nu på förmiddagen, ensam med tre gälliga och snoriga ungar och med regn ösande ner ute, har jag surat.

    Min syster surar jämt. Nästan iaf. Jag tror det är upp till en själv. Sin omgivning kan man inte göra mycket åt, men man kan välja själv hur man väljer att möta den.

    (Fast ibland surar jag också. Ibland. Men sällan.)
    ~ sprengja of fucking everything ~
  8. 4
    Man bestämmer sig! :-) Du väljer själv att vara sur eller att vara glad! *überkäck*

    Jag surar typ aldrig. Ärligt! Inte ens nu på förmiddagen, ensam med tre gälliga och snoriga ungar och med regn ösande ner ute, har jag surat.

    Min syster surar jämt. Nästan iaf. Jag tror det är upp till en själv. Sin omgivning kan man inte göra mycket åt, men man kan välja själv hur man väljer att möta den.

    (Fast ibland surar jag också. Ibland. Men sällan.)
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Jag vet....

    hur det är. Som Camilla skriver så försök gör något som du tycker är kul.

    För min del brukar det hjälpa att gå ut och gå/springa/köra inlines en sväng. Man får motion, man får vara för sig själv, man får tid till att fundera och bearbeta.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 5
    Jag vet.... hur det är. Som Camilla skriver så försök gör något som du tycker är kul.

    För min del brukar det hjälpa att gå ut och gå/springa/köra inlines en sväng. Man får motion, man får vara för sig själv, man får tid till att fundera och bearbeta.
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Jag vaknade med skrik i örat för att sonen väckte lillan (när hon precis hade somnat) har suttit i jaa...vet inte hur länge och försökte lugna ner henne. Såååå arg på 4-åringen.... Är dessutom ensam med dem nu och försöker äta min sena frukost i lugn och ro...för att bli på bättre humör...
  12. 6
    Jag vaknade med skrik i örat för att sonen väckte lillan (när hon precis hade somnat) har suttit i jaa...vet inte hur länge och försökte lugna ner henne. Såååå arg på 4-åringen.... Är dessutom ensam med dem nu och försöker äta min sena frukost i lugn och ro...för att bli på bättre humör...
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7
    Så himla rätt....vecket mellan ögonbrynen har redan vecklats ut...efter att ha läst ditt svar. TACK!!!
  14. 7
    Så himla rätt....vecket mellan ögonbrynen har redan vecklats ut...efter att ha läst ditt svar. TACK!!!
  15. Medlem sedan
    May 2002
    #8

    Och en sak till...

    När jag känner mig på dåligt humör (vilket ofta blir kopplat till en rastlöshet hos mig) brukar jag försöka komma iväg på en rask promenad en timme eller så. Det är mediativt för mig att promenera, rensar tankarna. Brukar alltid må bättre efter det. Särskilt en sån har kall och ruggig dag. Kan man lägga sig i ett varmt bad när man kommer hem.
    ~ sprengja of fucking everything ~
  16. 8
    Och en sak till... När jag känner mig på dåligt humör (vilket ofta blir kopplat till en rastlöshet hos mig) brukar jag försöka komma iväg på en rask promenad en timme eller så. Det är mediativt för mig att promenera, rensar tankarna. Brukar alltid må bättre efter det. Särskilt en sån har kall och ruggig dag. Kan man lägga sig i ett varmt bad när man kommer hem.
  17. Medlem sedan
    Apr 2006
    #9
    Ojoj, det låter jobbigt! Nej, det problemet har jag inte här numera i alla fall! Länge sedan... Hoppas du blir lugnare nu då!
  18. 9
    Ojoj, det låter jobbigt! Nej, det problemet har jag inte här numera i alla fall! Länge sedan... Hoppas du blir lugnare nu då!
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10
    Ja jag vill ha samma hjälp...
    Känner mig mest arg, ledsen och förbannad på allt...
    Problemet är att inget känns roligt!
  20. 10
    Ja jag vill ha samma hjälp...
    Känner mig mest arg, ledsen och förbannad på allt...
    Problemet är att inget känns roligt!
  21. Medlem sedan
    Jun 2007
    #11
    Nu är jag på superhumör...TACK!!! Vet inte om det är för att jag har fått frukost i magen eller för att dina små ord trollade fram en glad tjej. En liten glad grek nu i alla fall... hihihi..och vet du vad...solen skiner här i Kalmar!!! :
  22. 11
    Nu är jag på superhumör...TACK!!! Vet inte om det är för att jag har fått frukost i magen eller för att dina små ord trollade fram en glad tjej. En liten glad grek nu i alla fall... hihihi..och vet du vad...solen skiner här i Kalmar!!! :
  23. Medlem sedan
    Nov 2001
    #12
    Gör nåt fysiskt, gå ut på en rask promenad, ta en jogginrunda i skogen (om du inte bor där jag bor, med tusen kubik snö i skogarna förstås )...sen är du nog på bättre humör! *hoppas*
  24. 12
    Gör nåt fysiskt, gå ut på en rask promenad, ta en jogginrunda i skogen (om du inte bor där jag bor, med tusen kubik snö i skogarna förstås )...sen är du nog på bättre humör! *hoppas*
  25. Medlem sedan
    Feb 2008
    #13
    Precis så är jag med! Jag är nästan aldrig sur eller grinig. Jag KAN vara det, men det är sällan (och såklart väldigt befogat )
    Idag vaknade jag och hade redan igår bestämt att detta är en underbar dag, och gissa hur det pirrar i kroppen bara av att veta att det är en underbar dag
  26. 13
    Precis så är jag med! Jag är nästan aldrig sur eller grinig. Jag KAN vara det, men det är sällan (och såklart väldigt befogat )
    Idag vaknade jag och hade redan igår bestämt att detta är en underbar dag, och gissa hur det pirrar i kroppen bara av att veta att det är en underbar dag
  27. Medlem sedan
    Jun 2007
    #14
    läs det sprengja skrev till mig...det hjälpte... nu står lillen och hänger och tjatar och jag är ändå glad..hihi
  28. 14
    läs det sprengja skrev till mig...det hjälpte... nu står lillen och hänger och tjatar och jag är ändå glad..hihi
  29. Medlem sedan
    Feb 2003
    #15

    Fniss

    tänker på ditt bak igår, vet inte om det gjorde dej precis glad men

    Annars var din idé helt kanoners
  30. 15
    Fniss tänker på ditt bak igår, vet inte om det gjorde dej precis glad men

    Annars var din idé helt kanoners
  31. Medlem sedan
    Oct 2007
    #16
    *S* nääää det var ju sant. Men det brukar vara kul att baka... idag gick det kanoners!
  32. 16
    *S* nääää det var ju sant. Men det brukar vara kul att baka... idag gick det kanoners!
  33. Medlem sedan
    Feb 2003
    #17

    Kul

    vad blev det för smarrigt idag då?
  34. 17
    Kul vad blev det för smarrigt idag då?
  35. Medlem sedan
    Oct 2007
    #18
  36. 18

Liknande trådar

  1. Humör
    By Malelite in forum _04 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-18, 21:42
  2. Mitt humör styr familjens humör
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-03-10, 19:41
  3. humör...
    By vera väntar trean in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 12:06
  4. Ett j***a humör!
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 18:50
  5. Humör!
    By LillaA m Maja&Agnes in forum _0606 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 13:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar