Är så jäkla less på detta nu... :(
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Är så jäkla less på detta nu... :(

    Mille blev sjuk när han va typ 2-3 veckor eller nåt sånt å sen dess har han varit snorig å hostat å så men så tyckte jag han blev lite bättre för en vecka sen eller nåt men så för några dagar sen blev han sämre igen å hostar, snorar å nu har han feber också... När ska han bli frisk egentligen? Han e såå lessen hela tiden å de gör så ont i mig å se han så hängig å tårögd hela tiden...
    Mitt upp i flytten e vi också... på tisdag får vi nycklarna till huset å skriver dom sista papprena på banken å sen kommer det vara några häktiska dagar då vi kommer ha fullt upp med tapetsering flytt av möbler osv. Tjejernas rum är prio nr 1 å sen får vi ta resten allt efter som när vi har tid å råd...
    På onsdag ska Mille på tremånaderskontrollen å med sprutor å så men om han e så här dålig så tar dom väl inte sprutorna? Bävar verkligen inför att han ska ta sprutorna, iaf den där som dom vet gör ont... har själv nål å sprutfobi så jag ser inte fram emot de...
    Loijsan med fem små trollungar!!!
  2. 1
    Är så jäkla less på detta nu... :( Mille blev sjuk när han va typ 2-3 veckor eller nåt sånt å sen dess har han varit snorig å hostat å så men så tyckte jag han blev lite bättre för en vecka sen eller nåt men så för några dagar sen blev han sämre igen å hostar, snorar å nu har han feber också... När ska han bli frisk egentligen? Han e såå lessen hela tiden å de gör så ont i mig å se han så hängig å tårögd hela tiden...
    Mitt upp i flytten e vi också... på tisdag får vi nycklarna till huset å skriver dom sista papprena på banken å sen kommer det vara några häktiska dagar då vi kommer ha fullt upp med tapetsering flytt av möbler osv. Tjejernas rum är prio nr 1 å sen får vi ta resten allt efter som när vi har tid å råd...
    På onsdag ska Mille på tremånaderskontrollen å med sprutor å så men om han e så här dålig så tar dom väl inte sprutorna? Bävar verkligen inför att han ska ta sprutorna, iaf den där som dom vet gör ont... har själv nål å sprutfobi så jag ser inte fram emot de...
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    dom vill då inte här att mans ska ta sprutorna då man är förkyld.
    Hoppas han kryar på sig lillen :/
  4. 2
    dom vill då inte här att mans ska ta sprutorna då man är förkyld.
    Hoppas han kryar på sig lillen :/
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Men vännen då.. Det var då en envis sjuktid han fått.. Hoppas verkligen att det går över snart så att ni mår bra och kan träffas igen..

    Men va roligt att ni nu äntligen får huset.. Hoppas det går bra Kram och krya på er..
  6. 3
    Men vännen då.. Det var då en envis sjuktid han fått.. Hoppas verkligen att det går över snart så att ni mår bra och kan träffas igen..

    Men va roligt att ni nu äntligen får huset.. Hoppas det går bra Kram och krya på er..
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Nämen stackars liten kille, jag undrade var ni var i lördags på babysimmet. Hoppas han kryar på sig på momangen!

    Jag kan väl inte tänka mig att dom tar sprutorna om han redan mår dåligt. Elis blinkade inte ens när han fick första sprutan men den för pneumokocker tyckte han inte alls om! Som tur var var han snabbtröstad. Hoppas det går bra för Mille!
  8. 4
    Nämen stackars liten kille, jag undrade var ni var i lördags på babysimmet. Hoppas han kryar på sig på momangen!

    Jag kan väl inte tänka mig att dom tar sprutorna om han redan mår dåligt. Elis blinkade inte ens när han fick första sprutan men den för pneumokocker tyckte han inte alls om! Som tur var var han snabbtröstad. Hoppas det går bra för Mille!
  9. Medlem sedan
    May 2007
    #5
    Här kommer styrkekramar i stora lass...
    Det verkar ju jättejobbigt för er med en ständigt sjuk liten Mille!!
    Kul med nya huset! Hoppas nu att lillkillen kryar på sig fort fort...
    Kan inte tänka mig att han får ta spruta när han är förkyld.
    Kram Loijsan, förstår att du mår dåligt när Mille är sjuk.. men snart så blir det bättre...då har du en glad liten kille igen
  10. 5
    Här kommer styrkekramar i stora lass...
    Det verkar ju jättejobbigt för er med en ständigt sjuk liten Mille!!
    Kul med nya huset! Hoppas nu att lillkillen kryar på sig fort fort...
    Kan inte tänka mig att han får ta spruta när han är förkyld.
    Kram Loijsan, förstår att du mår dåligt när Mille är sjuk.. men snart så blir det bättre...då har du en glad liten kille igen

Liknande trådar

  1. Så jäkla trött på detta nu!!
    By -TH- in forum Träning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-03-01, 16:42
  2. Detta jäkla magsjukedilemma...
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-11-17, 14:17
  3. Detta är så jäkla bra.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-12, 22:32
  4. DETTA ÄR FÖR JÄKLA SORGLIGT!
    By Nina1980 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 21:05
  5. Så jäkla låg just nu...
    By K-line in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 17:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar