Tänder ett ljus....
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Tänder ett ljus....

    ...för lilla Engla och hennes familj.
  2. 1
    Tänder ett ljus.... ...för lilla Engla och hennes familj.
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Åh, detta är så hemskt. Ska krama Soda extra mycket när hon vaknar och kommer över till oss i natt. Ens barn är det vackraste. Jag kan inte föreställa mig vad de går igenom.
  4. 2
    Åh, detta är så hemskt. Ska krama Soda extra mycket när hon vaknar och kommer över till oss i natt. Ens barn är det vackraste. Jag kan inte föreställa mig vad de går igenom.
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Ja fy och uch, så ofattbart, så meningslöst, så vidrigt...man finner inga ord...
  6. 3
    Ja fy och uch, så ofattbart, så meningslöst, så vidrigt...man finner inga ord...
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Ja stackarna.. fäller en tår.. det är såå hemskt.. kramar Gustaf lite extra nu med. Måste vara svårt för er med större barn som förstår.. hur förklarar man sådant här??
  8. 4
    Ja stackarna.. fäller en tår.. det är såå hemskt.. kramar Gustaf lite extra nu med. Måste vara svårt för er med större barn som förstår.. hur förklarar man sådant här??
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Åh det är så hemskt, kan inte fatta att det är sant, hur någon kan göra så!
  10. 5
    Åh det är så hemskt, kan inte fatta att det är sant, hur någon kan göra så!
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6

    Vidrigt....

    kan inte fatta hur man kan göra nåt sånt mot ett litet barn (inte mot nån äldre heller förstås). Fy stackars barn och stackars familj! Kan inte tänka mig nåt värre som skulle kunna hända mina barn faktiskt!

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  12. 6
    Vidrigt.... kan inte fatta hur man kan göra nåt sånt mot ett litet barn (inte mot nån äldre heller förstås). Fy stackars barn och stackars familj! Kan inte tänka mig nåt värre som skulle kunna hända mina barn faktiskt!

    Kram!
  13. Medlem sedan
    Dec 2006
    #7
    Lilla Engla barn... hur kunde någon vara så grym mot henne.. det borde vara dödsstraff på sånna där!
  14. 7
    Lilla Engla barn... hur kunde någon vara så grym mot henne.. det borde vara dödsstraff på sånna där!
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8
    fy vad orättvist, i lilla Stjärnsund, där var vi på bröllop förra året, världens minsta genuina samhälle där alla känner alla. snuskgubbar ska vara inlåsta...

    Tänker på stackars Englas mamma, hur ska hon finna mening efter detta?
  16. 8
    fy vad orättvist, i lilla Stjärnsund, där var vi på bröllop förra året, världens minsta genuina samhälle där alla känner alla. snuskgubbar ska vara inlåsta...

    Tänker på stackars Englas mamma, hur ska hon finna mening efter detta?
  17. Medlem sedan
    Sep 2007
    #9
    Jag sitter och tittar på direktsändningen från Borlänge ang. Engla och Pernilla. Det gör ont i hela mig när man lyssnar på vad som har hänt och hur det har gått till.

    Vilka grymma människor det finns i denna värld.

    Må Engla och Pernilla vila i frid. Tänder ett ljus för dem.

    Malin
  18. 9
    Jag sitter och tittar på direktsändningen från Borlänge ang. Engla och Pernilla. Det gör ont i hela mig när man lyssnar på vad som har hänt och hur det har gått till.

    Vilka grymma människor det finns i denna värld.

    Må Engla och Pernilla vila i frid. Tänder ett ljus för dem.

    Malin
  19. Medlem sedan
    May 2006
    #10
    Ja, fy!
    Att det finns sådanna människor *mörkrädd*
  20. 10
    Ja, fy!
    Att det finns sådanna människor *mörkrädd*

Liknande trådar

  1. Tänder 2 ljus
    By millan2 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 20:22
  2. Tänder ett ljus!
    By Anne in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-09, 09:12
  3. Tänder ett ljus
    By malinah31 in forum Värme & medkänsla
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 16:31
  4. tänder ett ljus...
    By en mamma in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 22:20
  5. Tänder ljus
    By Zoieli in forum Änglabarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-05, 10:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar