Det va som jag befarade......
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Det va som jag befarade......

    Fabian hade inte ökat så bra i vikt!! Kappt 400g på en månad *suck*
    Han är ju en pigg liten krabat som viftar friskt på armar och ben när han ligger på sin filt och ligger aldrig still på samma ställe där man lägger honom!!!
    Så nu ska vi tokamma i 14 dagar så får vi se hur mycket han har gått upp...
    Det va ingen fara sa bvc-tanten men han har ett dipp nu i sin viktkurva, men inte under medelstrecket...

    Men ni vet ju hur dåligt man mår!!! Han får ju tutta precis när han vill och ändå har det blivit såhär!! Han är mycket bestämd när han vill tutta och inte så tokamma blir ju lite svårt, vet inte hur jag ska lura honom....
    Tess med Robin -93, Leo -94, André -00, Fhilip -01 och Fabian -08

    www.theresewihlner.blogg.se
    www.kenneltogether.dinstudio.se
  2. 1
    Det va som jag befarade...... Fabian hade inte ökat så bra i vikt!! Kappt 400g på en månad *suck*
    Han är ju en pigg liten krabat som viftar friskt på armar och ben när han ligger på sin filt och ligger aldrig still på samma ställe där man lägger honom!!!
    Så nu ska vi tokamma i 14 dagar så får vi se hur mycket han har gått upp...
    Det va ingen fara sa bvc-tanten men han har ett dipp nu i sin viktkurva, men inte under medelstrecket...

    Men ni vet ju hur dåligt man mår!!! Han får ju tutta precis när han vill och ändå har det blivit såhär!! Han är mycket bestämd när han vill tutta och inte så tokamma blir ju lite svårt, vet inte hur jag ska lura honom....
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    Nämen lilla Fabian då! Här ska vi hålla tummarna för att han ökar många gram till nästa bvc vägning!!

    Våra bebisar ska ju bli stora och starka!

    Kramar
  4. 2
    Nämen lilla Fabian då! Här ska vi hålla tummarna för att han ökar många gram till nästa bvc vägning!!

    Våra bebisar ska ju bli stora och starka!

    Kramar
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    men så dåligt är det väl inte? när mina barn har gått upp det dubbla så ha dom gått upp nästan för mkt. fast jag är ju inte bvc tant så vet inte ska jsälv dit i mon o fasaar, alva spyr ju så mkt
  6. 3
    men så dåligt är det väl inte? när mina barn har gått upp det dubbla så ha dom gått upp nästan för mkt. fast jag är ju inte bvc tant så vet inte ska jsälv dit i mon o fasaar, alva spyr ju så mkt
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    Hoppas att han är lydig och äter massor nu innan ni ska dit igen så att han går upp lite till.

    Lycka till
  8. 4
    Hoppas att han är lydig och äter massor nu innan ni ska dit igen så att han går upp lite till.

    Lycka till
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Hej vännen !! Jaha han är en liten bestämd kille, precis som Matteo...fast Matteo äter nästan för mycket, hihi. Jag hoppas Fabian ger sig tid till att äta lite mer nu framöver så han växer på sig lite. KRAM
  10. 5
    Hej vännen !! Jaha han är en liten bestämd kille, precis som Matteo...fast Matteo äter nästan för mycket, hihi. Jag hoppas Fabian ger sig tid till att äta lite mer nu framöver så han växer på sig lite. KRAM

Liknande trådar

  1. Blev som jag befarade...
    By Ninnan in forum _1005 Majbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-10-23, 14:26
  2. Blev som jag befarade...
    By Ninnan in forum Gravidsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-23, 09:46
  3. precis som jag befarade...
    By eva_n m linnea&elin in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-15, 20:09
  4. Det var som jag befarade
    By Ellmo in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 09:50
  5. Som jag befarade...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 05:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar