Visko besök och BVC besök
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Visko besök och BVC besök

    Wilma och jag åkte till Viskos i Skene, Dock fick vi inte till någon dejt med Empa och Olle. Skor blev det till Wilma, mössa och 3/4dels byxa oxå. Det blev denna sko till Wilma i storlek 20 inte den rosa utan den svarta med orange detaljer. http://www.kangaroos.se/?aid=9125327...&viewtype=kang

    Sedan stressade jag och Wilma vidare, hann med en Lunch/fika innan Bvc besöket.
    På Bvc sa de att de ville kolla upp Wilma, så tid hos barn i Ulricehamn i morgon kl 10,30. Så maken får allt följa med eftersom de pratade om att de kanske ska behöva sticka Wilma och mamma är ju extremt nål rädd.

    Nu sover Wilma och jag ska försöka sova/ligga och läsa lite nu tänkte jag.
  2. 1
    Visko besök och BVC besök Wilma och jag åkte till Viskos i Skene, Dock fick vi inte till någon dejt med Empa och Olle. Skor blev det till Wilma, mössa och 3/4dels byxa oxå. Det blev denna sko till Wilma i storlek 20 inte den rosa utan den svarta med orange detaljer. http://www.kangaroos.se/?aid=9125327...&viewtype=kang

    Sedan stressade jag och Wilma vidare, hann med en Lunch/fika innan Bvc besöket.
    På Bvc sa de att de ville kolla upp Wilma, så tid hos barn i Ulricehamn i morgon kl 10,30. Så maken får allt följa med eftersom de pratade om att de kanske ska behöva sticka Wilma och mamma är ju extremt nål rädd.

    Nu sover Wilma och jag ska försöka sova/ligga och läsa lite nu tänkte jag.
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Ja det var ju lite tokigt att vi sov så länge, det har ju aldrig hänt, men oj vad skönt det var!!
    Vi kom tillslut fram till Visko och det blev ett par skor till mamma inte Olle, hittade några söta men han bara skriker när jag ska sätta på honom dom. Hon i butiken var jättegullig och mätte mina fötter för att få den bästa strl. och sa att det är väldigt vanligt att små barn inte vill ha skor, och att fötterna många gånger har kvar babyhullet och att det helt enkelt inte är bekvämt med skor.. Så vi använder våra spindelmannen mocasiner ist.

    Men kul att ni hittade lite grejer till Wilma, fika kan vi göra en annan gång..

    Hoppas det går bra imorn nu, skriv och berätta!

    Lycka till!
  4. 2
    Ja det var ju lite tokigt att vi sov så länge, det har ju aldrig hänt, men oj vad skönt det var!!
    Vi kom tillslut fram till Visko och det blev ett par skor till mamma inte Olle, hittade några söta men han bara skriker när jag ska sätta på honom dom. Hon i butiken var jättegullig och mätte mina fötter för att få den bästa strl. och sa att det är väldigt vanligt att små barn inte vill ha skor, och att fötterna många gånger har kvar babyhullet och att det helt enkelt inte är bekvämt med skor.. Så vi använder våra spindelmannen mocasiner ist.

    Men kul att ni hittade lite grejer till Wilma, fika kan vi göra en annan gång..

    Hoppas det går bra imorn nu, skriv och berätta!

    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Låter bra att ni fick tid till barnmottagningen i morgon. Känns ju bra att de vill undersök henne nu närhon varit förkyld så länge. Hoppas att det går bra med sticket. Jag gillar inte heller sådant men jag lovar att man blir härdad för varje barn man får!
  6. 3
    Låter bra att ni fick tid till barnmottagningen i morgon. Känns ju bra att de vill undersök henne nu närhon varit förkyld så länge. Hoppas att det går bra med sticket. Jag gillar inte heller sådant men jag lovar att man blir härdad för varje barn man får!

Liknande trådar

  1. BM besök
    By bollibompa in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 18:19
  2. BM-besök
    By Päron in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 16:07
  3. bvc besök
    By Sissi82 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 11:29
  4. v 29 Bm besök samt soc-besök
    By nornor in forum _0807 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 17:27
  5. Skillnad på besök och besök
    By mamma till tre in forum Kärlek & relationer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 15:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar