Struntar i allt som heter jinx...
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Struntar i allt som heter jinx...

    Vanligtvis törs jag knappt ens titta i ankomstgrupper fast jag längtar så grymt mycket efter fler barn (har en femåring med exet), men nu tänker jag "hoppa grupp" tills det tar sig. :-) Sambon är äntligen redo för en liten, efter att jag väntat i över tre år, så nu tänker jag njuta av varje sekund och varje aspekt av "verkstan". Så är det bara att hoppas att det tar sig! Bf runt 10 januari om vi lyckas på första försöket. Kram på alla som väntar!
    Som en kanin!
  2. 1
    Struntar i allt som heter jinx... Vanligtvis törs jag knappt ens titta i ankomstgrupper fast jag längtar så grymt mycket efter fler barn (har en femåring med exet), men nu tänker jag "hoppa grupp" tills det tar sig. :-) Sambon är äntligen redo för en liten, efter att jag väntat i över tre år, så nu tänker jag njuta av varje sekund och varje aspekt av "verkstan". Så är det bara att hoppas att det tar sig! Bf runt 10 januari om vi lyckas på första försöket. Kram på alla som väntar!
  3. Anonym
    #2
    Kram tillbaka! Bf runt 27 januari blir det för oss om vi lyckas då alltså. Även jag har väntat länge på att maken skall bli redo.
  4. 2
    Kram tillbaka! Bf runt 27 januari blir det för oss om vi lyckas då alltså. Även jag har väntat länge på att maken skall bli redo.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Då får vi verkligen hålla tummarna för att förväntan blir kortare än väntan, och att vi får snusa bäbis tidigt nästa år!
  6. 3
    Då får vi verkligen hålla tummarna för att förväntan blir kortare än väntan, och att vi får snusa bäbis tidigt nästa år!

Liknande trådar

  1. Ni som kan allt! Vad heter alla nya
    By Jost med Busfröna in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2010-03-23, 21:51
  2. FVP o CUB o allt vad det heter
    By Mollsan in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 21:16
  3. Prutt på allt vad metoder heter!
    By MionsMamma in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 20:19
  4. PS 2, Wee, X-box och allt vad det heter.
    By Mika in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 17:37
  5. Lee Maddox vs. Lee Jinx?
    By -Pixie- in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 20:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar