Tittar in....
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 1998
    #1

    Tittar in....

    Nu är det väl snart dags att flytta in här igen.. Har just nu min första mens efter missfallet - har skrivit om det inne på "mellan mf och gravid". Den känns helt annorlunda och jag oroar mej såklart för att det är vajsing på äl nu igen - vilket det förmodligen är. Men, jag har ju fortfarande 2 omg pergo kvar så jag för vl inte ge upp ännu. Håller tummarna för att så många som möjligt snart får plussa och flytta härifrån - fast jag vill ju inte bli ensam kvar...
    Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan hellre korta lätta ord som "Vill du ha lite mat?"

    (Nalle Puhs lilla instruktionsbok)
  2. 1
    Tittar in.... Nu är det väl snart dags att flytta in här igen.. Har just nu min första mens efter missfallet - har skrivit om det inne på "mellan mf och gravid". Den känns helt annorlunda och jag oroar mej såklart för att det är vajsing på äl nu igen - vilket det förmodligen är. Men, jag har ju fortfarande 2 omg pergo kvar så jag för vl inte ge upp ännu. Håller tummarna för att så många som möjligt snart får plussa och flytta härifrån - fast jag vill ju inte bli ensam kvar...
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Ingen risk!!!

    Att du skulle bli kvar här ensam alltså!
    För min del är det ju bara en rätt liten chans att jag
    kommer härifrån innan 2008 är slut...

    Du är säkert härifrån långt innan dess!!!
  4. 2
    Ingen risk!!! Att du skulle bli kvar här ensam alltså!
    För min del är det ju bara en rätt liten chans att jag
    kommer härifrån innan 2008 är slut...

    Du är säkert härifrån långt innan dess!!!
  5. Medlem sedan
    Jan 1998
    #3

    No way,

    att du får vara kvar här hela 2008, det går jag inte med på!! Även om jag gärna vill ha sällskap.... Hoppas på att du flyttar först så det så!!!
    Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan hellre korta lätta ord som "Vill du ha lite mat?"

    (Nalle Puhs lilla instruktionsbok)
  6. 3
    No way, att du får vara kvar här hela 2008, det går jag inte med på!! Även om jag gärna vill ha sällskap.... Hoppas på att du flyttar först så det så!!!

Liknande trådar

  1. Tittar ni, eller tittar bort?
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 16:01
  2. Tittar in :-)
    By Therese med M L V I in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-04, 17:08
  3. Tittar in....
    By Kristin med 8 barn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 09:21
  4. Mia tittar in
    By Mia m.tre in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 09:58
  5. Tittar ni på 2:an?
    By Tetris in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-27, 22:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar