Back in business
_0809 Septemberbarn
  1. Johanna_74
    #1

    Back in business

    Äntligen! Nu är jag tillbaka på jobbet igen. Träffade förlossningsläkaren igår och gjorde nytt ultraljud och äntligen är den stora blodklumpen i livmodern borta. Allt såg bra ut så nu är jag tillbaka på jobbet, även om jag får ta det lite lugnare ett tag fram över. Ska nu bara jobba till den sista maj och sedan ska jag ta semester och föräldraledigt och vara hemma hela sommaren med mina tjejer :-)
  2. 1
    Back in business Äntligen! Nu är jag tillbaka på jobbet igen. Träffade förlossningsläkaren igår och gjorde nytt ultraljud och äntligen är den stora blodklumpen i livmodern borta. Allt såg bra ut så nu är jag tillbaka på jobbet, även om jag får ta det lite lugnare ett tag fram över. Ska nu bara jobba till den sista maj och sedan ska jag ta semester och föräldraledigt och vara hemma hela sommaren med mina tjejer :-)
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Skönt!!

    Härligt att det såg bra ut, och skönt att få komma tillbka till vardagen lite antar jag. Låter som att du kommer att få en toppensommar! Jag ska också vara ledig hela sommaren, men måste göra klart en hel del i skolan först!
    Johanna 06
    Ludvig 08
  4. 2
    Skönt!! Härligt att det såg bra ut, och skönt att få komma tillbka till vardagen lite antar jag. Låter som att du kommer att få en toppensommar! Jag ska också vara ledig hela sommaren, men måste göra klart en hel del i skolan först!

Liknande trådar

  1. Back in business!
    By Jennie2009 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-19, 06:30
  2. Back in business!
    By *Trissan* in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 10:49
  3. Back in business
    By --mm-- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 20:17
  4. Back in business....
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 18:07
  5. Back in business...
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 00:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar