40 års present
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    40 års present

    min man fyller 40 nu i maj och han skall få biljetter till Lena & Orup show det skall bli kul en lång väntan vi skall gå den 30 okt i gbg men kul kul
    Njut av tiden som är just nu, för du får aldrig tillbaka den!

    Bloggen du gärna får titta in i. http://bloggiblogga.blogg.se/
  2. 1
    40 års present min man fyller 40 nu i maj och han skall få biljetter till Lena & Orup show det skall bli kul en lång väntan vi skall gå den 30 okt i gbg men kul kul
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Låter roligt. Jag hoppas lite att min man ordnat de biljetterna till mig när jag fyller om ett par månader. Men det har han nog inte.
  4. 2
    Låter roligt. Jag hoppas lite att min man ordnat de biljetterna till mig när jag fyller om ett par månader. Men det har han nog inte.
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3
    å vad kul! men den som väntar på nåt roligt väntar ju alltid för länge! hoppas ni får en trevlig kväll i oktober å att mannen får en kulig födelsedag ni i maj...
    tänk va, ni har ju fått vänta på oktober två år på raken ju, inte dåligt det heller!
    *kramkram*

    ps fick du mitt mail?
  6. 3
    å vad kul! men den som väntar på nåt roligt väntar ju alltid för länge! hoppas ni får en trevlig kväll i oktober å att mannen får en kulig födelsedag ni i maj...
    tänk va, ni har ju fått vänta på oktober två år på raken ju, inte dåligt det heller!
    *kramkram*

    ps fick du mitt mail?
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    ja mailet har kommit från dig och gabricia de övriga är lite sämre med men de kommer nog.

    Ja visst har vi väntat på oktober två ggr nu först kommju prinsessan dock tidigt så det blev september men nu och se konsert show det blir nog en redig höjdpungt
    Njut av tiden som är just nu, för du får aldrig tillbaka den!

    Bloggen du gärna får titta in i. http://bloggiblogga.blogg.se/
  8. 4
    ja mailet har kommit från dig och gabricia de övriga är lite sämre med men de kommer nog.

    Ja visst har vi väntat på oktober två ggr nu först kommju prinsessan dock tidigt så det blev september men nu och se konsert show det blir nog en redig höjdpungt

Liknande trådar

  1. dop-present
    By toktroll in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 12:09
  2. 50 ârs present
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 20:23
  3. 30- present
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 12:38
  4. Bra present?
    By Strumplisa in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 19:20
  5. Dop-present?
    By -Fluffyn- in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 12:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar