Myran ?
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Myran ?

    Du visst har det väl funnits en Applebees vid Barkarby outlet? Men den finns inte kvar eller hur!?

    ~suckar~ storasyster och jag har amerikansk mat abstinens och så fick jag för mig häromdagen att det ju fanns en applebees där vid IKEA....

    Någon annars som har tips på någon restaurang där de har något liknande? (Hard Rock Café då eller?? lite dyrt bara)
  2. 1
    Myran ? Du visst har det väl funnits en Applebees vid Barkarby outlet? Men den finns inte kvar eller hur!?

    ~suckar~ storasyster och jag har amerikansk mat abstinens och så fick jag för mig häromdagen att det ju fanns en applebees där vid IKEA....

    Någon annars som har tips på någon restaurang där de har något liknande? (Hard Rock Café då eller?? lite dyrt bara)
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Den finns inte kvar vet jag. Kanske en tur till en amerikansk shop dr de säljer allt från mat till godis! Gray´s heter den, om den finns kvar dvs.

    Eller hit ;: http://aos.se/Sok.aspx?cid=0&kid=1&t...008-04-17&nid=
  4. 2
    Den finns inte kvar vet jag. Kanske en tur till en amerikansk shop dr de säljer allt från mat till godis! Gray´s heter den, om den finns kvar dvs.

    Eller hit ;: http://aos.se/Sok.aspx?cid=0&kid=1&t...008-04-17&nid=
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Tack för svaret :-)

    JO fast det är mest godis där och mkt av det de säljer går ju att köpa på de flesta större mataffärer :-)

    Utan macaroni&cheese hade storasyster blivit ledsen ~skratt~

    Inget bra när man tittar på amerikanska serier, saknar corndogs och ruben smörgåsar och taco bell å en massa annat gott... Storasyster vill flytta tillbaka till USA ... Tänkte överraska henne med en lunch/middag på ett amerikanskt ställe iallafall... Får fundera vidare....
  6. 3
    Tack för svaret :-)

    JO fast det är mest godis där och mkt av det de säljer går ju att köpa på de flesta större mataffärer :-)

    Utan macaroni&cheese hade storasyster blivit ledsen ~skratt~

    Inget bra när man tittar på amerikanska serier, saknar corndogs och ruben smörgåsar och taco bell å en massa annat gott... Storasyster vill flytta tillbaka till USA ... Tänkte överraska henne med en lunch/middag på ett amerikanskt ställe iallafall... Får fundera vidare....
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Kollade du in restaurangsajten?

    Förstår din längtan!!
  8. 4
    Kollade du in restaurangsajten?

    Förstår din längtan!!
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    IQ fiskmås - skyller på blonda gener... trodde det var en länk till Grays på nätet... ;-) HIHI då har jag ju lite att titta på ...

    Hur gick det med köket igår?
  10. 5
    IQ fiskmås - skyller på blonda gener... trodde det var en länk till Grays på nätet... ;-) HIHI då har jag ju lite att titta på ...

    Hur gick det med köket igår?
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Ja, köket ja! Hmmmm, de hamrade sönder betongbubblorna och fyllde igen med klister (smart va) så det skulle bli riktigt ojämnt. Men sedan rev de ut skiten och lade in gips vilket de skulle gjort från början. Nu väntar jag på att de ska komma idag och lägga golvet, får se hur det går. Men nu har min egen hantverkare kommit som jag skulle bett göra jobbet från början. han är bäst men varit upptagen och han säger bara "inga problem" till allt och kommer att vara här tills allt är klart! Halleluja!!!
  12. 6
    Ja, köket ja! Hmmmm, de hamrade sönder betongbubblorna och fyllde igen med klister (smart va) så det skulle bli riktigt ojämnt. Men sedan rev de ut skiten och lade in gips vilket de skulle gjort från början. Nu väntar jag på att de ska komma idag och lägga golvet, får se hur det går. Men nu har min egen hantverkare kommit som jag skulle bett göra jobbet från början. han är bäst men varit upptagen och han säger bara "inga problem" till allt och kommer att vara här tills allt är klart! Halleluja!!!
  13. Medlem sedan
    Dec 2006
    #7
    Oh verkligen halleluja :-) skönt då är du lite mer på rätt väg igen...

    Hittade ju TGIF tack vare din länk, tror det blir perfekt MUMS... satt och läste meny och dregglade lite :-) hihi....
  14. 7
    Oh verkligen halleluja :-) skönt då är du lite mer på rätt väg igen...

    Hittade ju TGIF tack vare din länk, tror det blir perfekt MUMS... satt och läste meny och dregglade lite :-) hihi....

Liknande trådar

  1. Myran!!!!
    By Smilla... in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-08, 11:40
  2. Myran!
    By PinkDaisy in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-02, 11:16
  3. Myran!!!
    By ~Milla~ in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 10:46
  4. Myran???
    By *Mariah* in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 21:06
  5. MYRAN!!!! *ot*
    By Cina m Julia & Maja in forum _0505 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 10:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar