Ägglossning avklarad...
_0901 Januaribarn
  1. långa timmars väntan
    #1

    Ägglossning avklarad...

    Hej Medsystrar,
    som precis som jag drömmer, visualiserar och manifesterar att denna månaden är anorlunda än förra månaden. ETT PLUSS!!! Perioden efter ägglossning och mys är fruktansvärd. Jag går som i ett vaccum och bara väntar på att tiden ska gå. Målet varje gång är att inte bli lika fixerad som förra gången - inte speciellt lätt!

    Jag väntar på att få testa, plussar jag kommer jag att hamna i januari-gruppen.

    Har precis bokat tid för utredning, hoppas att det ger reslultat, hör ju endel som plussar på egen hand i väntan på utredning.

    Många kramar
  2. 1
    Ägglossning avklarad... Hej Medsystrar,
    som precis som jag drömmer, visualiserar och manifesterar att denna månaden är anorlunda än förra månaden. ETT PLUSS!!! Perioden efter ägglossning och mys är fruktansvärd. Jag går som i ett vaccum och bara väntar på att tiden ska gå. Målet varje gång är att inte bli lika fixerad som förra gången - inte speciellt lätt!

    Jag väntar på att få testa, plussar jag kommer jag att hamna i januari-gruppen.

    Har precis bokat tid för utredning, hoppas att det ger reslultat, hör ju endel som plussar på egen hand i väntan på utredning.

    Många kramar
  3. Baby 09
    #2
    Lycka till! Jag är på dag ett i första cykeln eller vad man ska säga. Känns konstigt verkligen!
  4. 2
    Lycka till! Jag är på dag ett i första cykeln eller vad man ska säga. Känns konstigt verkligen!
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Ja, själv blir jag testmissbrukare, kan göra av med hur många som helst lååångt innan mensen ens är i sikte, bara för att det skulle ju kunna visa nåt... Men jag ska försöka vara lite vettig denna gång. :-) Min son som nu är fem år gammal kom till i väntan på utredning, så visst går det. Var väldigt skönt att avboka den tiden och boka MVC istället! Lycka till!
  6. 3
    Ja, själv blir jag testmissbrukare, kan göra av med hur många som helst lååångt innan mensen ens är i sikte, bara för att det skulle ju kunna visa nåt... Men jag ska försöka vara lite vettig denna gång. :-) Min son som nu är fem år gammal kom till i väntan på utredning, så visst går det. Var väldigt skönt att avboka den tiden och boka MVC istället! Lycka till!

Liknande trådar

  1. ägglossning!!
    By en_liten_snart in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-12, 08:27
  2. Ägglossning..
    By G frustrerad in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 14:37
  3. Ägglossning?
    By Mollsan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 09:29
  4. när ägglossning?
    By bebissugen in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 20:42
  5. Ägglossning på G här...
    By ullen in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 18:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar