Nya blogginlägg om nån är
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Nya blogginlägg om nån är

    intresserad, har också utlyst en liten tävling för skojs skull. :-) Men mest är det pelargoner, förstås! :-D
    Missunna aldrig en människa dess lycka, du vet ingenting om dess sorger.....

    http://gammelbyn.blogspot.com/
    http://porr-ullet.blogspot.com/

    Vill du läsa min mer personliga blogg? PM:a mig då för lösen och åtkomst, den innehåller så pass privata saker om livet att den vill jag veta vem som läser. Men fråga på, det är alltid kul med någon som vill läsa det man skriver!
  2. 1
    Nya blogginlägg om nån är intresserad, har också utlyst en liten tävling för skojs skull. :-) Men mest är det pelargoner, förstås! :-D
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    Jag hittade inte var man ska lägga in kommentaren, men jag gissade klämma en annan kvinna på brösten. Motivering: Du har bröst själv och tycker bröstkläm är ointressant i jämförelse med de andra alternativen.
    När får jag veta vad jag vann?
    Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.
  4. 2
    Jag hittade inte var man ska lägga in kommentaren, men jag gissade klämma en annan kvinna på brösten. Motivering: Du har bröst själv och tycker bröstkläm är ointressant i jämförelse med de andra alternativen.
    När får jag veta vad jag vann?
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Skriv i nån kommentar vad du tror o varför, av dom kommentarer ajg får in ska jag lotta ut en rolig grej, inte en pelargon däremo 'asg* men nåt annat, matnyttigt eller bara kul eller både ock, man vet inte så noga med mig nämligen. *S*
  6. 3
    Skriv i nån kommentar vad du tror o varför, av dom kommentarer ajg får in ska jag lotta ut en rolig grej, inte en pelargon däremo 'asg* men nåt annat, matnyttigt eller bara kul eller både ock, man vet inte så noga med mig nämligen. *S*
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Pelargonerna - hittar man dem hos Porr-Ullet? Pelare, typ, va?
  8. 4
    Pelargonerna - hittar man dem hos Porr-Ullet? Pelare, typ, va?

Liknande trådar

  1. Blogginlägg om Ds.
    By dudun in forum Downs Syndrom
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-10-09, 23:10
  2. Vad är ett blogginlägg?
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-08-11, 18:58
  3. Blogginlägg
    By k-åsa-n in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-25, 16:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar