Svar till Cogito ang könsjäviga svar
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    Svar till Cogito ang könsjäviga svar

    Tänkte först svara dig privat, men det kanske finns fler som vill förstå vad jag menar med mitt tidigare inlägg här.

    Först och främst så var det aldrig sakfrågan från "konfunderad" (på KoR) jag reagerade på, utan svaren till henne(både det senaste och det tidigare). Det i sig handlade alltså inte om relationer, därav mitt inlägg här istället.

    Hon har alltså haft en hemlig relation som gått överstyr. Han å sin sida tillåter henne inte att ha manliga vänner. I min värld är båda ute och cyklar.

    Ja, jag reagerade bla på ditt svar.
    Du skriver " Inte vill du vär bli ihop med någon sm saknar respekt för dig" Skulle du respektera din man om han haft en hemlig kärleksrelation?
    Vidare skriver du "ett så pass litet snedsteg???" Skulle du kalla det de samma om han hade gjort det samma mot henne?

    Jag vill påskina att du svarade könsjävigt. Men jag kan ha fel...
  2. 1
    Svar till Cogito ang könsjäviga svar Tänkte först svara dig privat, men det kanske finns fler som vill förstå vad jag menar med mitt tidigare inlägg här.

    Först och främst så var det aldrig sakfrågan från "konfunderad" (på KoR) jag reagerade på, utan svaren till henne(både det senaste och det tidigare). Det i sig handlade alltså inte om relationer, därav mitt inlägg här istället.

    Hon har alltså haft en hemlig relation som gått överstyr. Han å sin sida tillåter henne inte att ha manliga vänner. I min värld är båda ute och cyklar.

    Ja, jag reagerade bla på ditt svar.
    Du skriver " Inte vill du vär bli ihop med någon sm saknar respekt för dig" Skulle du respektera din man om han haft en hemlig kärleksrelation?
    Vidare skriver du "ett så pass litet snedsteg???" Skulle du kalla det de samma om han hade gjort det samma mot henne?

    Jag vill påskina att du svarade könsjävigt. Men jag kan ha fel...
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Först, jag blev uppriktigt arg då du la ut kommentarer om våra svar på ett annat snack, utan att ge oss en vink.. rent taskigt beteende..
    sen till dina frågor
    Om min man hade blivit förälskad i en annan och kysst henne skulle jag ha blivit både ledsen och arg, men dock skulle jag försöka se min egen del i det hela - hade jag hållit honom så kort att han inte fick ha vänner av fritt val kanske jag hade ansvar för situationen också..
    Ett förhållande vis litet snedsteg som en kyss tål min respekt för min man. Hade han haft ett långt sexuellt förhållande och ljugit om det för mig så hade respekten däremot fått en törn..
    Fortfarande tror jag att båda oftast har del i en sån utveckling..
  4. 2
    Först, jag blev uppriktigt arg då du la ut kommentarer om våra svar på ett annat snack, utan att ge oss en vink.. rent taskigt beteende..
    sen till dina frågor
    Om min man hade blivit förälskad i en annan och kysst henne skulle jag ha blivit både ledsen och arg, men dock skulle jag försöka se min egen del i det hela - hade jag hållit honom så kort att han inte fick ha vänner av fritt val kanske jag hade ansvar för situationen också..
    Ett förhållande vis litet snedsteg som en kyss tål min respekt för min man. Hade han haft ett långt sexuellt förhållande och ljugit om det för mig så hade respekten däremot fått en törn..
    Fortfarande tror jag att båda oftast har del i en sån utveckling..
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    En kyss är väl ingenting. Vem har inte gjort det?
  6. 3
    En kyss är väl ingenting. Vem har inte gjort det?
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    ledsen hade man väl böivit iaf, men inte som As man på KoR-snacket...
  8. 4
    ledsen hade man väl böivit iaf, men inte som As man på KoR-snacket...
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5
    Man hade inte berättat. Inte jag i alla fall. Vad är vitsen, liksom?
  10. 5
    Man hade inte berättat. Inte jag i alla fall. Vad är vitsen, liksom?
  11. Medlem sedan
    Sep 2006
    #6
    Jag tror jag förstår. Vi har olika perspektiv både på sakfrågan och vad att skriva var. Och det är okej. Vi kan väl vara överens om att vi inte är "det".
  12. 6
    Jag tror jag förstår. Vi har olika perspektiv både på sakfrågan och vad att skriva var. Och det är okej. Vi kan väl vara överens om att vi inte är "det".
  13. Medlem sedan
    Mar 2008
    #7
    ok!
  14. 7
    ok!

Liknande trådar

  1. Svar på malojeli's svar från igårkväll
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-09-09, 07:11
  2. Könsjäviga svar
    By Ben Dover in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 07:56
  3. Könsjäviga svar
    By Ben Dover in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 17:22
  4. har inte svar, men vill ha svar oxå
    By Petra-4barn in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 11:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar