Dop eller inte *långt* - Sidan 2
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #21
    Dop blir det, men det är just själva bjudningen efteråt som är så svår när man ser att folk bara vill hem egenligen, men gärna vill äta sig mätta först på vår bekostnad först.

    Bjuder vi dem vi vill bjuda så blir det 15 vuxna och 7 barn om alla tackar ja, med oss inräknat 17 vuxna och 10 barn.
  2. 21
    Dop blir det, men det är just själva bjudningen efteråt som är så svår när man ser att folk bara vill hem egenligen, men gärna vill äta sig mätta först på vår bekostnad först.

    Bjuder vi dem vi vill bjuda så blir det 15 vuxna och 7 barn om alla tackar ja, med oss inräknat 17 vuxna och 10 barn.
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #22
    Jag har alltid förberett allt innan, ställt fram allt, dukat inte serverat nån utan det har stått framdukat på ett seperat bord så har dem fått hämta själva, men alla har sååå bråttom så när jag väl har bytt om på bebis från dopklänning till andra kläder samt ammat då är alla klara och vill dra hem.
  4. 22
    Jag har alltid förberett allt innan, ställt fram allt, dukat inte serverat nån utan det har stått framdukat på ett seperat bord så har dem fått hämta själva, men alla har sååå bråttom så när jag väl har bytt om på bebis från dopklänning till andra kläder samt ammat då är alla klara och vill dra hem.
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #23
    Tänker att man kan fika innan dopet kanske och sen efter det då kan alla åka så slipper man känna stressen.
  6. 23
    Tänker att man kan fika innan dopet kanske och sen efter det då kan alla åka så slipper man känna stressen.
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #24
    Ja risken e att man har 3 skrikande barn istället för att det är det trevliga lugna som man är ute efter.
  8. 24
    Ja risken e att man har 3 skrikande barn istället för att det är det trevliga lugna som man är ute efter.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Springmask eller inte?? *Långt*
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 08:52
  2. Gå eller inte? *långt*
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 12:00
  3. Singulair eller inte? *Långt*
    By maija73 in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 12:40
  4. Snitt eller inte? *långt*
    By Viktoria & pojkarna in forum Förlossning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 23:26
  5. Ska jag inte träna eller? (långt)
    By Elin m Vera o Doris in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 13:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar