Sovproblem
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Sovproblem

    Min dotter har fått in en jobbig vana, hon somnar duktigt när hon skall sova för natten, sover hon i några timmar, vilket är bra såklart, sen vaknar hon, och fortsätter att halvsova dvs hon vaknar en gång i halvtimmen. Har försökt att proppa henne full med mat, det hjälper inte. När hon vaknar så snuttar hon mest, äter inte, somnar ganska snabbt, men vaknar snabbt efter. Jag börjar känna mig lite halvt om halvt sömndepraverad. Hon sover i vår säng. Vad kan man göra?
  2. 1
    Sovproblem Min dotter har fått in en jobbig vana, hon somnar duktigt när hon skall sova för natten, sover hon i några timmar, vilket är bra såklart, sen vaknar hon, och fortsätter att halvsova dvs hon vaknar en gång i halvtimmen. Har försökt att proppa henne full med mat, det hjälper inte. När hon vaknar så snuttar hon mest, äter inte, somnar ganska snabbt, men vaknar snabbt efter. Jag börjar känna mig lite halvt om halvt sömndepraverad. Hon sover i vår säng. Vad kan man göra?
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    casper har också börjat göra så,han har inte gjort så tidigare,men senaste veckan har han gjort så... mycket jobbigt och stora sonen vaknade och grätflera gånger i natt och grät.... *trött* vet inte alls vadman kan göra det är nog bara att stå ut...det går nog över tids nog (hoppas jag)
  4. 2
    casper har också börjat göra så,han har inte gjort så tidigare,men senaste veckan har han gjort så... mycket jobbigt och stora sonen vaknade och grätflera gånger i natt och grät.... *trött* vet inte alls vadman kan göra det är nog bara att stå ut...det går nog över tids nog (hoppas jag)
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    Emma gör likadant o det började för ungefär en vecka sedan. Hon halvsover ifrån midnatt ungefär o gnyr o gnäller för att nappen åker ut. Jag stoppar i den men sen kör vi på så fram till morgoenen. Jag börjar bli helt mosig i huvudet av att bara få sova typ 30-40 min i sträck men det är bara att hoppas att det går över snart.
  6. 3
    Emma gör likadant o det började för ungefär en vecka sedan. Hon halvsover ifrån midnatt ungefär o gnyr o gnäller för att nappen åker ut. Jag stoppar i den men sen kör vi på så fram till morgoenen. Jag börjar bli helt mosig i huvudet av att bara få sova typ 30-40 min i sträck men det är bara att hoppas att det går över snart.

Liknande trådar

  1. Sovproblem
    By ugglehjärta in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-11-23, 17:34
  2. Sovproblem!
    By mayya in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 10:49
  3. sovproblem
    By LinP in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-03, 20:50
  4. Sovproblem...
    By Elina04 in forum Downs Syndrom
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 20:27
  5. Sovproblem
    By MamaKajsa in forum _0405 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 14:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar