Apelsinskal?
_0810 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Apelsinskal?

    Alltså, måste bara fråga, är det farligt att äta apelsinskal? Vet att man kan äta citronskal. Är så fruktansvärt sugen på apelsinskal av någon anledning.

    Nån som vet?
    Kram
  2. 1
    Apelsinskal? Alltså, måste bara fråga, är det farligt att äta apelsinskal? Vet att man kan äta citronskal. Är så fruktansvärt sugen på apelsinskal av någon anledning.

    Nån som vet?
    Kram
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Det är inte farligt att äta apelsinskal, man använder ju det när man gör marmelad m.m. Det som inte är så bra är besprutningsmedlet så du måste tvätta apelsinen noga innan. Smaklig måltid
    O 98, C 01, C 04 & L 08!

    Efter regn kommer sol!
    Posetivt tänkande gör livet lättare.
  4. 2
    Det är inte farligt att äta apelsinskal, man använder ju det när man gör marmelad m.m. Det som inte är så bra är besprutningsmedlet så du måste tvätta apelsinen noga innan. Smaklig måltid
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Måste skratta

    Helt otroligt vilka cravings man får. Hoppas att det smakar gott

    Kram Anna
    Anna m. A-00, E-03, V-06 och M-08
  6. 3
    Måste skratta Helt otroligt vilka cravings man får. Hoppas att det smakar gott

    Kram Anna
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Haha ja, Tomater med salt på, och apelsinskal doppade i socker har jag ätit i flera dagar nu. Hihi.

    Nån annan som har roliga cravings?

    Krams
  8. 4
    Haha ja, Tomater med salt på, och apelsinskal doppade i socker har jag ätit i flera dagar nu. Hihi.

    Nån annan som har roliga cravings?

    Krams
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    åh, tomater med salt! Jag älskar denna kombination. Äter gärna gurka med salt också, supergott! Apelsiner i massor, men skalen skulle jag nog inte kunna få ner
  10. 5
    åh, tomater med salt! Jag älskar denna kombination. Äter gärna gurka med salt också, supergott! Apelsiner i massor, men skalen skulle jag nog inte kunna få ner
  11. Medlem sedan
    Jun 2006
    #6
    haha, ne inte farligt, men är de gott?
    kanske får prova :-D
  12. 6
    haha, ne inte farligt, men är de gott?
    kanske får prova :-D

Liknande trådar

  1. Ischoklad med apelsinskal - KANON!!!!
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-22, 19:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar