Ägglossning igår...
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Ägglossning igår...

    Och nu väntan. Vi har myst som bara den och struntat i det där "ultimata intervallet" som ju ska vara ett mys varannan dag, för jag vill inte försaka nåt utan tänker att om man vill och tycker om det så tror jag det är större chans till befruktning i vilket fall. :-) Och sambon är ju yngre än jag så hans små soldater är förhoppningsvis pigga och glada!

    Skäms lite för att säga att jag redan köpt en gravidtidning och läser om bärsjalar, men nåt måste man ju sysselsätta sig med så man inte blir knäpp... Fast det var väl kanske redan försent! Hursomhelst håller jag tummar för att alla som vill får stanna i denna grupp!

    Kramar
    Som en kanin!
  2. 1
    Ägglossning igår... Och nu väntan. Vi har myst som bara den och struntat i det där "ultimata intervallet" som ju ska vara ett mys varannan dag, för jag vill inte försaka nåt utan tänker att om man vill och tycker om det så tror jag det är större chans till befruktning i vilket fall. :-) Och sambon är ju yngre än jag så hans små soldater är förhoppningsvis pigga och glada!

    Skäms lite för att säga att jag redan köpt en gravidtidning och läser om bärsjalar, men nåt måste man ju sysselsätta sig med så man inte blir knäpp... Fast det var väl kanske redan försent! Hursomhelst håller jag tummar för att alla som vill får stanna i denna grupp!

    Kramar
  3. kanske 3?
    #2
    ååååååh, det finns inget mysigare än att bära en liten liten varm kropp tätt tätt intill sig i en sjal..
  4. 2
    ååååååh, det finns inget mysigare än att bära en liten liten varm kropp tätt tätt intill sig i en sjal..
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3

    *längta*

    Som ett eget litet element i kalla vintern. :-) Går runt och mår illa varje dag, men tyvärr är det nog nåt som sitter i från magsjukan förra veckan... Hehe. Drömma går ju!
    Som en kanin!
  6. 3
    *längta* Som ett eget litet element i kalla vintern. :-) Går runt och mår illa varje dag, men tyvärr är det nog nåt som sitter i från magsjukan förra veckan... Hehe. Drömma går ju!
  7. kanske 3?
    #4
    Drömma går alltid *S* Själv går jag runt o gråter hela dagarna åt dom mest fåniga saker... Ska väl pallra mig ner till nåt apotek om ja hinner o köpa ett test. Hade BM igår men jag tänkte vänta nån vecka för den kan vara lite knasig ibland..
  8. 4
    Drömma går alltid *S* Själv går jag runt o gråter hela dagarna åt dom mest fåniga saker... Ska väl pallra mig ner till nåt apotek om ja hinner o köpa ett test. Hade BM igår men jag tänkte vänta nån vecka för den kan vara lite knasig ibland..
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Gråta åt fåniga saker är ju bra. :-) Vilken självdisciplin, att du kan vänta... Själv "får" jag inte ta nåt test innan jag varit iväg på en helgresa sista april, kommer hem femte maj och ska väl ha mensen typ då också. Men känner jag mig rätt så kommer jag vilja ta ett test innan jag åker redan, men det går inte sambon med på. :-)
  10. 5
    Gråta åt fåniga saker är ju bra. :-) Vilken självdisciplin, att du kan vänta... Själv "får" jag inte ta nåt test innan jag varit iväg på en helgresa sista april, kommer hem femte maj och ska väl ha mensen typ då också. Men känner jag mig rätt så kommer jag vilja ta ett test innan jag åker redan, men det går inte sambon med på. :-)
  11. kanske 3?
    #6
    tja, man får ta till sina knep. Lämnade plånboken medvete hemma när jag skulle lämna största på dagis för apteket ligger 200 m därifrån. Visste att ja skulle springa in annars =) Men för varje timme så blir d svårare o svårare att motivera varför jag ska vänta...
  12. 6
    tja, man får ta till sina knep. Lämnade plånboken medvete hemma när jag skulle lämna största på dagis för apteket ligger 200 m därifrån. Visste att ja skulle springa in annars =) Men för varje timme så blir d svårare o svårare att motivera varför jag ska vänta...

Liknande trådar

  1. ägglossning?
    By miau in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-25, 20:02
  2. Ägglossning...
    By plingpling in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 17:23
  3. ägglossning
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 15:24
  4. Det här med ägglossning...
    By plingpling in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 14:19
  5. Ägglossning
    By Ronya med 3 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 11:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar