Ny på sidan
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Ny på sidan

    Hej kan man dyka upp så här nu när barnen blivit 1 år?Har en flicka som är född i mars.Hon har 3 äldre syskon så jag är oftast(eller nästan alltid) på 4 barn o fler.Själv är jag en gift hemmamamma på nyss fyllda 34 år.Mina intressen är barnen,böcker, internet,promenader o mycket annat.Vilka är ni o har ni varit här sen ni blev gravida eller dykt upp senare? Lite nyfiken. Själv hittade jag inte aff förren i början av året.Ha det bra.
  2. 1
    Ny på sidan Hej kan man dyka upp så här nu när barnen blivit 1 år?Har en flicka som är född i mars.Hon har 3 äldre syskon så jag är oftast(eller nästan alltid) på 4 barn o fler.Själv är jag en gift hemmamamma på nyss fyllda 34 år.Mina intressen är barnen,böcker, internet,promenader o mycket annat.Vilka är ni o har ni varit här sen ni blev gravida eller dykt upp senare? Lite nyfiken. Själv hittade jag inte aff förren i början av året.Ha det bra.
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Klart att du får komma in och vara med här bara trevligt med fler!
    jag va med är från början... inte allra först tror jag, men rätt tidigt
    Och kollar in när jag har tid,
    har en dotter sedan tidigare. på 6 år. vi bor i en liten 2:a, så det är lite trångt, dotter får ta en del hänsyn när lillebror sover, men det går oftast bra. sällan hon väcker honom ( hände idag... dock ) men men...
    jag jobbar och har gjort några månader, å tycker att det är sååå skönt har vart hemma typ 7 år innan dess ! så jag har inte tänkt på att gå hemma några längre perioder.. typ några veckor är max

    ja jag gillar å babbla
    är en pratglad tjej, men de blir rätt svammligt... ja jag är 27, ska jag nog säga oxå

    kram och välkommen !!!
  4. 2
    Klart att du får komma in och vara med här bara trevligt med fler!
    jag va med är från början... inte allra först tror jag, men rätt tidigt
    Och kollar in när jag har tid,
    har en dotter sedan tidigare. på 6 år. vi bor i en liten 2:a, så det är lite trångt, dotter får ta en del hänsyn när lillebror sover, men det går oftast bra. sällan hon väcker honom ( hände idag... dock ) men men...
    jag jobbar och har gjort några månader, å tycker att det är sååå skönt har vart hemma typ 7 år innan dess ! så jag har inte tänkt på att gå hemma några längre perioder.. typ några veckor är max

    ja jag gillar å babbla
    är en pratglad tjej, men de blir rätt svammligt... ja jag är 27, ska jag nog säga oxå

    kram och välkommen !!!
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3

    Välkommen

    hit och hoppas att du ska trivas med oss! Jag har hängt på Aff sedan jag var gravid med vårt första barn sommaren 01. En del grupper är bättre än andra, det här är en av dem. Högt i tak och många som stöttar en när det behövs!

    Vår Emmy som precis fyllt 1 år är vår lilla bonus, nu är det slut på bebisarna. Jag är 37 år och gillar fotografering, resor, scrapbooking och mycket mer. Tittar in här några gånger i veckan, började jobba igen för ett par månader sedan och nu är min man pappaledig över sommaren. Jag ska vara hemma några månader till i vinter innan vi skolar in på dagis januari 09.
    Kristina med 3♥
  6. 3
    Välkommen hit och hoppas att du ska trivas med oss! Jag har hängt på Aff sedan jag var gravid med vårt första barn sommaren 01. En del grupper är bättre än andra, det här är en av dem. Högt i tak och många som stöttar en när det behövs!

    Vår Emmy som precis fyllt 1 år är vår lilla bonus, nu är det slut på bebisarna. Jag är 37 år och gillar fotografering, resor, scrapbooking och mycket mer. Tittar in här några gånger i veckan, började jobba igen för ett par månader sedan och nu är min man pappaledig över sommaren. Jag ska vara hemma några månader till i vinter innan vi skolar in på dagis januari 09.
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Välkomen hit!
    Alltid kul med nya människor här.
    Tyvärr är det väl inte så mycket aktivitet här på sidan som det var när vi var gravida. Jag är själv en som skriver otroligt sporadiskt men försöker kika in ett apr gånger i veckan.

    Har två tjejer som är födda okt-03 och apr-07 (beräknat mars-07) så jag hänger både här och i aprilgruppen.

    Har börjat jobba lite smått när mannen är hemma från sjön så han får lite egen tid med lilltjejen. Det känns super skönt att få en mjukstart på arbetslivet igen.
  8. 4
    Välkomen hit!
    Alltid kul med nya människor här.
    Tyvärr är det väl inte så mycket aktivitet här på sidan som det var när vi var gravida. Jag är själv en som skriver otroligt sporadiskt men försöker kika in ett apr gånger i veckan.

    Har två tjejer som är födda okt-03 och apr-07 (beräknat mars-07) så jag hänger både här och i aprilgruppen.

    Har börjat jobba lite smått när mannen är hemma från sjön så han får lite egen tid med lilltjejen. Det känns super skönt att få en mjukstart på arbetslivet igen.
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Tack för att jag får vara med här!Det är ju alltid roligt o byta tankar med dom som har barn som är lika gamla som ens egna.Har inte varit så mycket på internet sista dagarna, håller på o slåss med ogräset bland jordgubbsplantorna.Just nu ser det ut som om jag vinner.
  10. 5
    Tack för att jag får vara med här!Det är ju alltid roligt o byta tankar med dom som har barn som är lika gamla som ens egna.Har inte varit så mycket på internet sista dagarna, håller på o slåss med ogräset bland jordgubbsplantorna.Just nu ser det ut som om jag vinner.

Liknande trådar

  1. Ont i sidan
    By Estrella in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 09:10
  2. Ny på sidan...
    By Annamedtre in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 12:00
  3. Ny på sidan...
    By Vilse i Pannkakan!? in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 21:23
  4. sidan 2
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 16:34
  5. Fel på sidan...?
    By Katten in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 15:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar