Retsticka
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 1999
    #1

    Retsticka

    Håller på och bryter ihop med G. Han är så provokativ på sistatiden. Vill alltid ha all uppmärksamhet och gillar inte att jag sysslar med nått annat. Han bråkar med brorsan hela tiden för B har hittat sitt lugn igen (hurra!!!) och läser jättemycket, och det tycker G är trisst för ingen har tid med honom.Han försöker styra och ställa och när brorsan inte vill leka slår han honom. Och hans ljudvolym sedan.... När han skriker hörs det i hela kvarteret och just nu skriker han nästan jämt.

    Jag håller på att bryta ihop! Ingen som vill låna en jättecharmig och gosig snart 9-åring som behöver MYCKET uppmärksamhet? Jag är alldeles för trött för hans tempo,för max 5min fixar han attsyssla med en och sammasak, sedan vill han riva ut nått annat. Det ser ut som en gigantisk mullvad dragit fram här, med högar överallt...

    *trött,trött,trött* Det är jättemulet här och maskinen harprecisstannat... Var ska jag hänga kläderna? *suck*
  2. 1
    Retsticka Håller på och bryter ihop med G. Han är så provokativ på sistatiden. Vill alltid ha all uppmärksamhet och gillar inte att jag sysslar med nått annat. Han bråkar med brorsan hela tiden för B har hittat sitt lugn igen (hurra!!!) och läser jättemycket, och det tycker G är trisst för ingen har tid med honom.Han försöker styra och ställa och när brorsan inte vill leka slår han honom. Och hans ljudvolym sedan.... När han skriker hörs det i hela kvarteret och just nu skriker han nästan jämt.

    Jag håller på att bryta ihop! Ingen som vill låna en jättecharmig och gosig snart 9-åring som behöver MYCKET uppmärksamhet? Jag är alldeles för trött för hans tempo,för max 5min fixar han attsyssla med en och sammasak, sedan vill han riva ut nått annat. Det ser ut som en gigantisk mullvad dragit fram här, med högar överallt...

    *trött,trött,trött* Det är jättemulet här och maskinen harprecisstannat... Var ska jag hänga kläderna? *suck*
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2
    Nu har han rivit ut alla pysselgrejerna och har golvet fullt med pappersbitar och mina korttillverkar-papper...Och han tänker INTE plocka upp. Nu ORKAR jag inte mer!!!!!

    Han rev ut sina kläder tidigare och slängde dom på golvet i brorsans rum, för han skulle ju sortera. Nu har jag väskor,leksaker,kläder och grejer överallt!!! Snälla, någon som kan skicka en enkelbiljett till mej?Jag åker vartsom helst,bara jag får vara själv i några dagar och slipper röran här....

    suck....
  4. 2
    Nu har han rivit ut alla pysselgrejerna och har golvet fullt med pappersbitar och mina korttillverkar-papper...Och han tänker INTE plocka upp. Nu ORKAR jag inte mer!!!!!

    Han rev ut sina kläder tidigare och slängde dom på golvet i brorsans rum, för han skulle ju sortera. Nu har jag väskor,leksaker,kläder och grejer överallt!!! Snälla, någon som kan skicka en enkelbiljett till mej?Jag åker vartsom helst,bara jag får vara själv i några dagar och slipper röran här....

    suck....

Liknande trådar

  1. Retsticka
    By Jost med Busfröna in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-06-20, 19:12
  2. Vilken retsticka!
    By Malo in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 09:28
  3. Vilken retsticka!
    By Malo in forum _0805 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-01, 20:09
  4. retsticka?
    By Malin IGAF in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 22:04
  5. Min dotter är en retsticka
    By mallimell+3 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 14:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar