Underbara femåringar!
_02/03 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Underbara femåringar!

    Klart det är lite tjafs och tjat ibland, men på det hela taget är femårsåldern underbar! Oftast är det en glad och frågvis kille man har att göra med, huvudet proppfullt av funderingar om stort och smått. Minns att det var samma sak med dottern för 1½ år sen. Det är en härlig ålder!
  2. 1
    Underbara femåringar! Klart det är lite tjafs och tjat ibland, men på det hela taget är femårsåldern underbar! Oftast är det en glad och frågvis kille man har att göra med, huvudet proppfullt av funderingar om stort och smått. Minns att det var samma sak med dottern för 1½ år sen. Det är en härlig ålder!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Ja visst är de härliga!!
    Och det blir ännu tydligare eftersom lillayster är inne i en trots/undersöka min egen vilja/skrika på golvet-period just nu.
    I lördags var jag och Emma på shopping och fika i närliggande centrum och vi hade så mysigt och roligt, en riktig guldstund att få rå om henne helt själv :-)
  4. 2
    Ja visst är de härliga!!
    Och det blir ännu tydligare eftersom lillayster är inne i en trots/undersöka min egen vilja/skrika på golvet-period just nu.
    I lördags var jag och Emma på shopping och fika i närliggande centrum och vi hade så mysigt och roligt, en riktig guldstund att få rå om henne helt själv :-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Håller helt med!
    Tycker det är jättekul att göra saker ihop med vår 5åring! Han snackar o funderar så mkt. Kontrast mot en trilsk 2,5åring o bebis som snart kryper!

    Är lite halvny här, läser ibland både här o på 0211 Nov-barn då jag har en son född i slutet på nov. Men jag har nog inte gjort nåt inlägg förut
  6. 3
    Håller helt med!
    Tycker det är jättekul att göra saker ihop med vår 5åring! Han snackar o funderar så mkt. Kontrast mot en trilsk 2,5åring o bebis som snart kryper!

    Är lite halvny här, läser ibland både här o på 0211 Nov-barn då jag har en son född i slutet på nov. Men jag har nog inte gjort nåt inlägg förut
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Välkommen hit då :-)
    Trodde först att jag hamnat i fel forum (-05 Höstbarn)...
    Här är ju inte så jättehög aktivitet men gruppen lever i alla fall än så länge.
  8. 4
    Välkommen hit då :-)
    Trodde först att jag hamnat i fel forum (-05 Höstbarn)...
    Här är ju inte så jättehög aktivitet men gruppen lever i alla fall än så länge.

Liknande trådar

  1. Femåringar!?
    By Lin-nea in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-20, 19:44
  2. Hur långa är era femåringar?
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-03-03, 11:42
  3. Femåringar...
    By Lillblomma in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 09:51
  4. Vad gör era femåringar?
    By -Tessie- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-01-12, 21:55
  5. Angående femåringar
    By Ullis m Edvin_Vilmer in forum _01 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 14:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar