Mår ni Illa,väldigt illa??
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Mår ni Illa,väldigt illa??

    jag gör ju det,mådde inte så här vid mina andra graviditeter,någon som mår annorlunda mot era förra grav.?
    vet inte hur jag ska stå ut,ärligt talat.
    är ju sååå glad att jag äntligen är gravid,men jag trodde aldrig att jag skulle må så mycket sämre än tidigare,suck.

    Kram
    fånga dagen.=)
  2. 1
    Mår ni Illa,väldigt illa?? jag gör ju det,mådde inte så här vid mina andra graviditeter,någon som mår annorlunda mot era förra grav.?
    vet inte hur jag ska stå ut,ärligt talat.
    är ju sååå glad att jag äntligen är gravid,men jag trodde aldrig att jag skulle må så mycket sämre än tidigare,suck.

    Kram
  3. Storbönan
    #2
    Min BM sa att när man fött tidigare "känner kroppen igen sig och tar i lite extra". Låter lite flummigt men det kanske är så. Själv mår jag som du, mycket sämre än vid tidigare graviditeter.
  4. 2
    Min BM sa att när man fött tidigare "känner kroppen igen sig och tar i lite extra". Låter lite flummigt men det kanske är så. Själv mår jag som du, mycket sämre än vid tidigare graviditeter.
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    'på besök igen* Jag har också mått mycket sämre denna gång än tidigare gånger, illamåendet har funnits där 24 timmar i dygnet. Med ettan kastade jag upp i över tre månader och fick stanna 3 dygn på sjukhus, men jag mådde inte illa hela tiden. Med tvåan mådde jag dåligt bara några veckor.
    Alla tre graviditeter har varit totalt olika, men denna har varit tyngst hittills
    Nu i v15 har jag börjat må bättre och kan njuta av vårsolen.
    Kämpa på vännen, det går om!!!!

    Stor kram!
  6. 3
    'på besök igen* Jag har också mått mycket sämre denna gång än tidigare gånger, illamåendet har funnits där 24 timmar i dygnet. Med ettan kastade jag upp i över tre månader och fick stanna 3 dygn på sjukhus, men jag mådde inte illa hela tiden. Med tvåan mådde jag dåligt bara några veckor.
    Alla tre graviditeter har varit totalt olika, men denna har varit tyngst hittills
    Nu i v15 har jag börjat må bättre och kan njuta av vårsolen.
    Kämpa på vännen, det går om!!!!

    Stor kram!
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    Ibland på eftermiddagarna och kvällarna... helt annorlunda mot mina tidigare graviditeter.
  8. 4
    Ibland på eftermiddagarna och kvällarna... helt annorlunda mot mina tidigare graviditeter.
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    En till här som mår illa!
    Dygnet runt mår jag illa och kan vakna på natten av att vilja kräkas *suck*
    Men har börjat ta postafen ibland enligt rekomendation från läkare på MVC
    Inte så kul och åka bort och må apa heller ;-)
    Har inte mått så här illa vid tidigare graviditeter, utan det har gett med sig vid lunchtid ungefär.

    Hoppas ni andra snart få må bättre!
  10. 5
    En till här som mår illa!
    Dygnet runt mår jag illa och kan vakna på natten av att vilja kräkas *suck*
    Men har börjat ta postafen ibland enligt rekomendation från läkare på MVC
    Inte så kul och åka bort och må apa heller ;-)
    Har inte mått så här illa vid tidigare graviditeter, utan det har gett med sig vid lunchtid ungefär.

    Hoppas ni andra snart få må bättre!
  11. Medlem sedan
    Sep 2003
    #6
    Det börjar faktiskt släppa lite. Som tur är.
    Jag har varit illamående vid de tidigare grav, men det här tog priset. Det var några fasansfulla veckor då jag mådde illa jämt.

    Men det fasar ut sig nu, liksom. Även om kvällarna fortfarande är värre än dagarna. Men jag har faktiskt gått ned några kilo i vikt, i stället för upp bara för illamåendet. Och jag kan bara inte för mitt liv få i mig choklad längre - min man saknar visst sin partner-in-crime ibland
  12. 6
    Det börjar faktiskt släppa lite. Som tur är.
    Jag har varit illamående vid de tidigare grav, men det här tog priset. Det var några fasansfulla veckor då jag mådde illa jämt.

    Men det fasar ut sig nu, liksom. Även om kvällarna fortfarande är värre än dagarna. Men jag har faktiskt gått ned några kilo i vikt, i stället för upp bara för illamåendet. Och jag kan bara inte för mitt liv få i mig choklad längre - min man saknar visst sin partner-in-crime ibland

Liknande trådar

  1. illa eller riktigt illa?
    By -jenna- in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 20:17
  2. Mådde väldigt illa
    By chantal in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 13:53
  3. Ser illa, hör illa, luktar illa?
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 15:18
  4. Urinen luktar väldigt illa
    By Annah m Emily + v 38 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-10, 07:54
  5. Illa jag mår illa *gnäll varning*
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 16:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar