bm den 23
_0901 Januaribarn
  1. anonymt namn
    #1

    bm den 23

    Bm på onsdag. Jag som är test galning vill testa NU, men jag har lovat att vänta tills den 24. Vill så att det är någon som bor i min mage!!
    Hur tidigt har ni testat posetivt?
  2. 1
    bm den 23 Bm på onsdag. Jag som är test galning vill testa NU, men jag har lovat att vänta tills den 24. Vill så att det är någon som bor i min mage!!
    Hur tidigt har ni testat posetivt?
  3. kanske 3?
    #2
    1 vecka efter BM så ja tar d lugnt fast ja hade BM igår. Men man vill bara springa iväg o köpa så man vet sen. Fast sen vill man inte bli besviken så ja försöker vänta denna gång
  4. 2
    1 vecka efter BM så ja tar d lugnt fast ja hade BM igår. Men man vill bara springa iväg o köpa så man vet sen. Fast sen vill man inte bli besviken så ja försöker vänta denna gång
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Minns fortfarande hur det var med min son, jag hade tänkt testa på Alla hjärtans dag det året, och gissar att jag hade BM ungefär då. Kunde dock inte hålla mig utan testade den tionde och positivt. Men det är ju jätteolika från person till person och från graviditet till graviditet. Lycka till!
  6. 3
    Minns fortfarande hur det var med min son, jag hade tänkt testa på Alla hjärtans dag det året, och gissar att jag hade BM ungefär då. Kunde dock inte hålla mig utan testade den tionde och positivt. Men det är ju jätteolika från person till person och från graviditet till graviditet. Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    Förra gången jag blev gravid testade jag 13 dagar efter ÄL, d.v.s. 1-2 dagar innan bim och då var det positivt.
  8. 4
    Förra gången jag blev gravid testade jag 13 dagar efter ÄL, d.v.s. 1-2 dagar innan bim och då var det positivt.
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Jag testade svagt positivt 9 dagar efter äl, med stickor från testlagret. Med CB syndes det inte ens 14 dagar efter äl
  10. 5
    Jag testade svagt positivt 9 dagar efter äl, med stickor från testlagret. Med CB syndes det inte ens 14 dagar efter äl
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar