Blandar ihop ord..
Ur barnamun
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Blandar ihop ord..

    Alltså, det är ju svårt att hålla sig allvarlig ibland fast man borde just då..

    Min 3-åriga son tjurar väldigt vid läggdax. Nyss var jag in och sa åt honom för 511 gången att han skulle lägga sig ner och sova. (han klev upp hela tiden och knäppte igång tv'n)

    Då spände han ögonen i mig, rynkade ihop ögonbrynen och skulle se väldigt arg ut, pekade med fingret mot dörren och sa: Gå ut ur mitt rum, på en bums!

    Jag hade otroligt svårt att hålla mig för skratt åt det allvarliga lilla ansiktet som blandar ihop orden :-D
  2. 1
    Blandar ihop ord.. Alltså, det är ju svårt att hålla sig allvarlig ibland fast man borde just då..

    Min 3-åriga son tjurar väldigt vid läggdax. Nyss var jag in och sa åt honom för 511 gången att han skulle lägga sig ner och sova. (han klev upp hela tiden och knäppte igång tv'n)

    Då spände han ögonen i mig, rynkade ihop ögonbrynen och skulle se väldigt arg ut, pekade med fingret mot dörren och sa: Gå ut ur mitt rum, på en bums!

    Jag hade otroligt svårt att hålla mig för skratt åt det allvarliga lilla ansiktet som blandar ihop orden :-D
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    HA, ha! Tror nästan att jag själv ska börja använda det uttrycket, "på en bums" låter faktiskt väldigt bra
  4. 2
    HA, ha! Tror nästan att jag själv ska börja använda det uttrycket, "på en bums" låter faktiskt väldigt bra

Liknande trådar

  1. Blandar ihop ord?
    By Anonym in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-09, 21:57
  2. många blandar ihop dop och namngivning
    By sargit in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 09:17
  3. jag blandar
    By linnann in forum _0506 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 20:46
  4. Blandar käckt ihop en
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 02:33
  5. Blandar era barn ihop
    By SiF in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 22:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar