Hoppar in här...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Hoppar in här...

    Hej alla!
    Hoppas jag får vara med Imorgon börjar jag en Herbalife kur. Tänker ersätta alla mål utom ett med herbalife i en månad framåt som en "sätt-igång-kur" Har ett ohälsosamt midjemått och en BMI som inte är bra. Hoppas känna mig lite mindre obekväm när bikinisäsongen börjar (läs .Flingan i vassen säsongen) Beroende på vad som händer denna månad får jag se hur jag fortsätter...

    Egentligen tycker jag det är knäppt att äta pulver istället för mat, men jag har så sjukt dålig karaktär så jag måsta testa nåt nytt för att bli av med sötsug och få motivation. På väg för att hämta min produkter köpte jag en påse godis och tryckte i mig. Hur sjukt beteende är inte det

    Vid sidan av min nya diet så har vi idag startat ett stegtävling på jobbet. Såg att det är fler som stegar här När man jobbar på kontor blir det helt klart inte mycket gått. Jag är glad att jag kom över 10 000 steg idag och blev lite förvånad när jag läste vad andra hinner med... Imorgon har jag en halvtimme att promenera på på lunchen när jag inte behöver så mycket tid till att äta Alltid nåt.

    Hej hopp, nu ska jag hålla till här och hämta inspiration och peppas!
    //.Flingan
    För mycket av det goda är inte nog.
  2. 1
    Hoppar in här... Hej alla!
    Hoppas jag får vara med Imorgon börjar jag en Herbalife kur. Tänker ersätta alla mål utom ett med herbalife i en månad framåt som en "sätt-igång-kur" Har ett ohälsosamt midjemått och en BMI som inte är bra. Hoppas känna mig lite mindre obekväm när bikinisäsongen börjar (läs .Flingan i vassen säsongen) Beroende på vad som händer denna månad får jag se hur jag fortsätter...

    Egentligen tycker jag det är knäppt att äta pulver istället för mat, men jag har så sjukt dålig karaktär så jag måsta testa nåt nytt för att bli av med sötsug och få motivation. På väg för att hämta min produkter köpte jag en påse godis och tryckte i mig. Hur sjukt beteende är inte det

    Vid sidan av min nya diet så har vi idag startat ett stegtävling på jobbet. Såg att det är fler som stegar här När man jobbar på kontor blir det helt klart inte mycket gått. Jag är glad att jag kom över 10 000 steg idag och blev lite förvånad när jag läste vad andra hinner med... Imorgon har jag en halvtimme att promenera på på lunchen när jag inte behöver så mycket tid till att äta Alltid nåt.

    Hej hopp, nu ska jag hålla till här och hämta inspiration och peppas!
    //.Flingan
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Välkommen in hit! Här kommer du helt garanterat få pepp o hjälp av alla goa människor.
    Kul o "se" dig förresten! Vad är det för jobb du har nu? *nyfis*
    Kram o lycka till med pulvrandet!
  4. 2
    Välkommen in hit! Här kommer du helt garanterat få pepp o hjälp av alla goa människor.
    Kul o "se" dig förresten! Vad är det för jobb du har nu? *nyfis*
    Kram o lycka till med pulvrandet!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Lycka till med din kur och ditt fortsatt sunda liv - och varmt välkommen hit! Jag är snackvärd och det står mer om mig på min sida!
  6. 3
    Lycka till med din kur och ditt fortsatt sunda liv - och varmt välkommen hit! Jag är snackvärd och det står mer om mig på min sida!
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Tack! Och det samma
    Jobbet är nåt liknade mitt förra men bara ett vikariat som tyvärr inte blir så långt som det först var tänkt. Letar redan nytt igen *suck* Kanske det dyker upp nåt i din stad som passar mig? *hoppas*

    Pulvrandet blir en utmaning.... Jag har i alla fall portionerat upp morgondagens alla måltider och förberett det som ska med till jobbet.

    Kram tillbaks!
  8. 4
    Tack! Och det samma
    Jobbet är nåt liknade mitt förra men bara ett vikariat som tyvärr inte blir så långt som det först var tänkt. Letar redan nytt igen *suck* Kanske det dyker upp nåt i din stad som passar mig? *hoppas*

    Pulvrandet blir en utmaning.... Jag har i alla fall portionerat upp morgondagens alla måltider och förberett det som ska med till jobbet.

    Kram tillbaks!
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5
    Tack! Behöver alla lycka till jag kan få. Surfar vidare till din sida och läser
  10. 5
    Tack! Behöver alla lycka till jag kan få. Surfar vidare till din sida och läser
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    Du vet att det adnra stora företaget i min stad söker massor med folk? Inte aknske nåt du vill göra men iaf en säker inkomst.

    Ska du in i helgen o kolla då? Kringlan har nyinvigning med en massa jippon o grejer hela helgen. Artisuppträdanden bla. Tyvärr inte MAgnus Carlsson....som jag vet iaf.
  12. 6
    Du vet att det adnra stora företaget i min stad söker massor med folk? Inte aknske nåt du vill göra men iaf en säker inkomst.

    Ska du in i helgen o kolla då? Kringlan har nyinvigning med en massa jippon o grejer hela helgen. Artisuppträdanden bla. Tyvärr inte MAgnus Carlsson....som jag vet iaf.
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7
    Tack för tips! Det kan kanske finnas nåt för mig där också....

    Vet inte om jag hinner på invigning i helgen. Ska avsluta mtt andra "jobb" på lördag med ett eget jippo på kvällen. Du kanske vill komma Tyvärr ingen M C på mitt jippo heller
  14. 7
    Tack för tips! Det kan kanske finnas nåt för mig där också....

    Vet inte om jag hinner på invigning i helgen. Ska avsluta mtt andra "jobb" på lördag med ett eget jippo på kvällen. Du kanske vill komma Tyvärr ingen M C på mitt jippo heller
  15. Medlem sedan
    Feb 2008
    #8
    Välkommen in! Grattis till många steg - roligt eller hur? Ha en fin promenad på lunchen i dag - i solen? Såg på vädret att det är sol i hela landet!
  16. 8
    Välkommen in! Grattis till många steg - roligt eller hur? Ha en fin promenad på lunchen i dag - i solen? Såg på vädret att det är sol i hela landet!
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9

    Hejhej

    Härinne finns massor med pepp och stöd och väldigt många som ger inspiration och är bra förebilder,inte minst vår kära värd Mrs Hyde.
    Välkommen och lycka till med din viktminskning!
    Kram,Bea
  18. 9
    Hejhej Härinne finns massor med pepp och stöd och väldigt många som ger inspiration och är bra förebilder,inte minst vår kära värd Mrs Hyde.
    Välkommen och lycka till med din viktminskning!
    Kram,Bea

Liknande trådar

  1. jag hoppar kondomen och jag hoppar
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 00:18
  2. Hoppar av här
    By anonymt namn in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 20:21
  3. Nu hoppar jag!
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 16:24
  4. Hoppar in här..
    By marica83 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 08:52
  5. JAG HOPPAR......
    By Nickisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 12:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar