Jag är gravid!!!
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Jag är gravid!!!

    Nu flyttar jag in här på allvar!!!!! Tog testet klockan 06:00 i morse och det var positivt! Det är så oerhört att vara med om det så jag önskar att jag kunde få ta det i en sån där slow motion repris som när de gör mål i någon sport typ......!
    Jag skall lämna dottern på dagis om en timme och sen åka till jobbet och jag vet inte om jag knappt kommer att hitta till dagis eller jobbet för jag är helt förvirrad och har dessutom sovit superlite i natt....! *s*
    Jag kommer att få BF typ 1 januari. Det är så olika hur man räknar. Enligt ett sätt får jag 2 januari och enligt ett annat får jag 31 dec men räknar jag antal veckor/dagar från befruktningen (för jag vet ju när den skedde i och med inseminationen) blir det den 1 januari.
  2. 1
    Jag är gravid!!! Nu flyttar jag in här på allvar!!!!! Tog testet klockan 06:00 i morse och det var positivt! Det är så oerhört att vara med om det så jag önskar att jag kunde få ta det i en sån där slow motion repris som när de gör mål i någon sport typ......!
    Jag skall lämna dottern på dagis om en timme och sen åka till jobbet och jag vet inte om jag knappt kommer att hitta till dagis eller jobbet för jag är helt förvirrad och har dessutom sovit superlite i natt....! *s*
    Jag kommer att få BF typ 1 januari. Det är så olika hur man räknar. Enligt ett sätt får jag 2 januari och enligt ett annat får jag 31 dec men räknar jag antal veckor/dagar från befruktningen (för jag vet ju när den skedde i och med inseminationen) blir det den 1 januari.
  3. kanske 3
    #2
    grattis!!!!!!!!
    jag har inte vågat testa än men skulle ja va gravid så har ja bf 31/12 men då ja gått över + blivit flyttad 2 veckor båda gångern förr så lär ja hamna här
  4. 2
    grattis!!!!!!!!
    jag har inte vågat testa än men skulle ja va gravid så har ja bf 31/12 men då ja gått över + blivit flyttad 2 veckor båda gångern förr så lär ja hamna här
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Stort grattis! Vad roligt... Hoppas stenhårt att få "joina" dig här så småningom. Kram!
  6. 3
    Stort grattis! Vad roligt... Hoppas stenhårt att få "joina" dig här så småningom. Kram!
  7. Baby 09
    #4
    Åhh grattis lyckliga dig. Blir ju lite avundsjuk!! Hoppas att jag får göra ett liknande inlägg snart!
  8. 4
    Åhh grattis lyckliga dig. Blir ju lite avundsjuk!! Hoppas att jag får göra ett liknande inlägg snart!
  9. Singel med 1
    #5
    Grattis. Vad roligt.
    Jag hade ÄL 20/4. Tänkte testa tidigast 5/5. Jag har inte riktigt koll på när jag får BF om det skulla ha lyckat, men i början på Januari blir det i alla fall.

    Lycka till!
  10. 5
    Grattis. Vad roligt.
    Jag hade ÄL 20/4. Tänkte testa tidigast 5/5. Jag har inte riktigt koll på när jag får BF om det skulla ha lyckat, men i början på Januari blir det i alla fall.

    Lycka till!

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar