Anmäler mig till gruppen
_0901 Januaribarn
  1. Tre vill bli fyra
    #1

    Anmäler mig till gruppen

    Hej tjejer!

    Jag har fått ett extremt efterlängtat pluss på stickan imorse och är såååå glad!! Var gravid i höstas, men fick missfall i v. 13. Så vi är verkligen överlyckliga över en ny chans!

    Jag får BF den 31 december, men eftersom min son föddes BF+12 efter igångsättning så räknar jag iskallt med en 09:a istället!

    Ser fram emot en härlig tid tillsammans med er!

    Kram

    PS håller mig anonym eller litet tag till, men det dröjer nog inte länge innan jag kommer ur garderoben. Hemligheter är inte min styrka ;-)
  2. 1
    Anmäler mig till gruppen Hej tjejer!

    Jag har fått ett extremt efterlängtat pluss på stickan imorse och är såååå glad!! Var gravid i höstas, men fick missfall i v. 13. Så vi är verkligen överlyckliga över en ny chans!

    Jag får BF den 31 december, men eftersom min son föddes BF+12 efter igångsättning så räknar jag iskallt med en 09:a istället!

    Ser fram emot en härlig tid tillsammans med er!

    Kram

    PS håller mig anonym eller litet tag till, men det dröjer nog inte länge innan jag kommer ur garderoben. Hemligheter är inte min styrka ;-)
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Grattis grattis och hurra! Min son kom till efter ett missfall, så jag håller tummarna för att det går vägen för er cokså! Kram!
  4. 2
    Grattis grattis och hurra! Min son kom till efter ett missfall, så jag håller tummarna för att det går vägen för er cokså! Kram!
  5. kanske 3?
    #3
    grattis!!!! jag sitter med ett test men har inte vågat öppna det än, vill inte bli besviken tror jag. Kommer oxå ha bf den 31/12 men har blivit fluyttatd med båda barnen 13 respektive 14 dagar (sen ÄL) så jag vet att jag hamnar här. Kanske ska masa mig in på toaletten o testa =)
  6. 3
    grattis!!!! jag sitter med ett test men har inte vågat öppna det än, vill inte bli besviken tror jag. Kommer oxå ha bf den 31/12 men har blivit fluyttatd med båda barnen 13 respektive 14 dagar (sen ÄL) så jag vet att jag hamnar här. Kanske ska masa mig in på toaletten o testa =)
  7. Tre vill bli fyra
    #4
    Ja! Gör det! Jag håller tummarna!!!
    Lycka till!!!
  8. 4
    Ja! Gör det! Jag håller tummarna!!!
    Lycka till!!!
  9. Tre vill bli fyra
    #5
    Tack för ditt pepp! Får hoppas att jag inte blir helt nojjig under de första månaderna.
  10. 5
    Tack för ditt pepp! Får hoppas att jag inte blir helt nojjig under de första månaderna.
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Grattis, och lycka till!
  12. 6
    Grattis, och lycka till!
  13. Baby 09
    #7
    Grattis!
  14. 7
    Grattis!

Liknande trådar

  1. Anmäler mig till gruppen
    By Dimitra in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-07-19, 18:23
  2. Här är en till som anmäler sig!
    By lottawa in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 20:52
  3. Anmäler mig till gruppen
    By Mimer in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-08-09, 21:08
  4. Om jag anmäler till min
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 12:19
  5. En till anmäler sig...
    By L med tredje in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 07:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar