Kissat blått
_0901 Januaribarn
  1. Nyårsbäbis
    #1

    Kissat blått

    Efter lite misstankar som toksvullen mage, ömma bröst men ingen mens och sen kom Banansuget, mjölksuget och kaffet som inte smakar gott längre... Lägg till lite illamående så anade jag vad stickan skulle visa... Vågade inte riktigt tro att det är sant men det var det... 30 dec har jag bf men drar säkerligen över så det blir ett januaribarn så jag tänker hålla till i båda grupperna lite.

    Så har jag på köpet samlat nästan alla dyra utgifter på 1 lön... jul, nyår, "plutten", sambons dotter och min sambo.... Det blir till att spara hela året och köpa presenter när man hittar på rea..

    Lycka till er alla andra som hoppas och väntar och Grattis till er som fått svar.
  2. 1
    Kissat blått Efter lite misstankar som toksvullen mage, ömma bröst men ingen mens och sen kom Banansuget, mjölksuget och kaffet som inte smakar gott längre... Lägg till lite illamående så anade jag vad stickan skulle visa... Vågade inte riktigt tro att det är sant men det var det... 30 dec har jag bf men drar säkerligen över så det blir ett januaribarn så jag tänker hålla till i båda grupperna lite.

    Så har jag på köpet samlat nästan alla dyra utgifter på 1 lön... jul, nyår, "plutten", sambons dotter och min sambo.... Det blir till att spara hela året och köpa presenter när man hittar på rea..

    Lycka till er alla andra som hoppas och väntar och Grattis till er som fått svar.
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Gratulerar! Nu börjar det visst trilla in en hel del folk... Hoppas hoppas hoppas att jag får hänga med er! I såna fall blir det samma för mig med allt på en lön, jul, nyår, sambons födelsedag, "bubblan" och sambons mamma... :-) Kramar!
  4. 2
    Gratulerar! Nu börjar det visst trilla in en hel del folk... Hoppas hoppas hoppas att jag får hänga med er! I såna fall blir det samma för mig med allt på en lön, jul, nyår, sambons födelsedag, "bubblan" och sambons mamma... :-) Kramar!
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Tack Håller tummarna att det ska gå vägen för dig med... Lika bra att bunta ihop allt ihop
  6. 3
    Tack Håller tummarna att det ska gå vägen för dig med... Lika bra att bunta ihop allt ihop
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    hehe... nu är jag visst inte anonym längre.. glömde ju pricka in......

    Tar väl en liten presentation av mig... Jag heter Sofia och bor i Södra Stockholm. Detta blir mitt och min sambos 1a gemensamma barn (och troligen enda för sen får vi bara inte rum....) Jag har en dotter sen tidigare född juni 03 och han har två döttrar en född jan 03 och en född okt 93. Vi är jätteglada och småtjejerna som bor hemma blev överlyckliga att de skulle bli storasystrar... Få ett riktigt gemensamt syskon.
  8. 4
    hehe... nu är jag visst inte anonym längre.. glömde ju pricka in......

    Tar väl en liten presentation av mig... Jag heter Sofia och bor i Södra Stockholm. Detta blir mitt och min sambos 1a gemensamma barn (och troligen enda för sen får vi bara inte rum....) Jag har en dotter sen tidigare född juni 03 och han har två döttrar en född jan 03 och en född okt 93. Vi är jätteglada och småtjejerna som bor hemma blev överlyckliga att de skulle bli storasystrar... Få ett riktigt gemensamt syskon.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Grattis, vad kul. Nu är ni flera stycken som faktiskt är gravida. Jag får vänta över en vecka till innan jag vet. :-)
  10. 5
    Grattis, vad kul. Nu är ni flera stycken som faktiskt är gravida. Jag får vänta över en vecka till innan jag vet. :-)
  11. Baby 09
    #6
    Grattis!
  12. 6
    Grattis!
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Stort grattis och välkommen hit! Jag har bf 31/12 och tror inte jag kommer att gå över tiden eftersom jag redan med ettan fick lite tidigare så jag hamnar nog i decembergruppen men tittar in här med då och då.
  14. 7
    Stort grattis och välkommen hit! Jag har bf 31/12 och tror inte jag kommer att gå över tiden eftersom jag redan med ettan fick lite tidigare så jag hamnar nog i decembergruppen men tittar in här med då och då.

Liknande trådar

  1. Vem har kissat?
    By Valerina in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-11-26, 22:23
  2. Hon har kissat!!!
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-01-10, 13:19
  3. Nu har jag också kissat blått
    By nyårsbäbis in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 19:45
  4. Han har kissat!!
    By *Lillan* in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 18:32
  5. Tegel/blått el grön/blått (Gne
    By Zoe m R in forum Småbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 08:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar