Mitt livs första..
Missfall
  1. Många barn..
    #1

    Mitt livs första..

    missfall har jag nu...var i v.7, alla grav symtom försvann och tre-fyra dagar senare så började jag blöda..
    Har inte kontaktat vården, behöver man det egentligen? blöder nu som en vanlig mens ungefär..är inne på dag 4-5.
    Är å ena sidan ruskigt ledsen men å andra sidan "glad" att det hände så tidigt!
    Nu blir det ingen decemberbebis
  2. 1
    Mitt livs första.. missfall har jag nu...var i v.7, alla grav symtom försvann och tre-fyra dagar senare så började jag blöda..
    Har inte kontaktat vården, behöver man det egentligen? blöder nu som en vanlig mens ungefär..är inne på dag 4-5.
    Är å ena sidan ruskigt ledsen men å andra sidan "glad" att det hände så tidigt!
    Nu blir det ingen decemberbebis
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Exakt samma har hänt mig. Är i vecka sju och igår, plötsligt, rann alla symtom av mig. Har inte börjat blöda än men gissar att det är på gång, symtomen tyder på det.

    Är också så himla, himla ledsen men tacksam över att det ändå hände så tidigt. Stänger av för att inte gråta på jobbet. Ingen decemberbebis detta år heller...det var tolv år sen sist så därför känns det extra tungt. Why?
  4. 2
    Exakt samma har hänt mig. Är i vecka sju och igår, plötsligt, rann alla symtom av mig. Har inte börjat blöda än men gissar att det är på gång, symtomen tyder på det.

    Är också så himla, himla ledsen men tacksam över att det ändå hände så tidigt. Stänger av för att inte gråta på jobbet. Ingen decemberbebis detta år heller...det var tolv år sen sist så därför känns det extra tungt. Why?
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Ang. vården.
    Du behöver inte kontakta dem om du inte får några komplikationer. Skulle du få smärtor som du känner är för svåra att hantera eller får feber ska du däremot höra av dig till dem OMG.

    Sedan kan det ju vara skänt med något slags samtalsstöd, men det är ju väldigt individuellt.

    Kramar om i alla fall
  6. 3
    Ang. vården.
    Du behöver inte kontakta dem om du inte får några komplikationer. Skulle du få smärtor som du känner är för svåra att hantera eller får feber ska du däremot höra av dig till dem OMG.

    Sedan kan det ju vara skänt med något slags samtalsstöd, men det är ju väldigt individuellt.

    Kramar om i alla fall
  7. många barn...
    #4
    Har du testat med ett grav. test? för när mina symtom försvann så väntade jag några dagar och tog ett nytt grav. test...och det var då negativt sedan började jag blöda efter ytterligare någon dag..
    Jag är s ledsen...både för din och min skull...och alla andra som drabbas av detta..
  8. 4
    Har du testat med ett grav. test? för när mina symtom försvann så väntade jag några dagar och tog ett nytt grav. test...och det var då negativt sedan började jag blöda efter ytterligare någon dag..
    Jag är s ledsen...både för din och min skull...och alla andra som drabbas av detta..
  9. många barn...
    #5
    Tack för svaret..jag är nu inne på dag 5-6 som jag blöder, men jag har inte lika ont längre.
    Ena dagen är man glad och nästa åker man ner i "hålet"...
  10. 5
    Tack för svaret..jag är nu inne på dag 5-6 som jag blöder, men jag har inte lika ont längre.
    Ena dagen är man glad och nästa åker man ner i "hålet"...
  11. Medlem sedan
    Jul 2001
    #6
    Jag fick missfall i januari i v11. Jag kontakta inte vården. Dels för att jag befann mig på semester i New York när det hände, och dels för att jag hört att man inte behöver det om man inte stöter på komplikationer. Jag blödde i ca 10 dagar; det var klart värst dag 2-4 då det kom kopiösa mängder blod och stora klumpar. Jag fick ha miniblöja på mig när jag traskade runt i the Big Apple *suck*...

    Lycka till! Själv har vi ännu inte lyckats få till nåt efter missfallet...
  12. 6
    Jag fick missfall i januari i v11. Jag kontakta inte vården. Dels för att jag befann mig på semester i New York när det hände, och dels för att jag hört att man inte behöver det om man inte stöter på komplikationer. Jag blödde i ca 10 dagar; det var klart värst dag 2-4 då det kom kopiösa mängder blod och stora klumpar. Jag fick ha miniblöja på mig när jag traskade runt i the Big Apple *suck*...

    Lycka till! Själv har vi ännu inte lyckats få till nåt efter missfallet...

Liknande trådar

  1. Mitt livs första vab
    By jagbarajag in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-15, 22:20
  2. Mitt livs första...
    By shee in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-15, 06:47
  3. Mitt livs första p-bot idag *sur*
    By Annika m H, H, F & M in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 13:35
  4. Mitt livs första..
    By S-JJ in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-18, 23:27
  5. Mitt livs första mag-komplimang!
    By -Teddy- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar