Snygg i hâret = redo för förlossning?
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Snygg i hâret = redo för förlossning?

    Har haft en mycket trevlig dag, först lâng och mysig frukost med barnen, lek med lego ovanpâ det, och sedan var jag och ât extremt lâng lunch hos systern. Frisörbesök efterât, sâ nu är jag blond och välklippt igen. Skönt att ha det gjort!
  2. 1
    Snygg i hâret = redo för förlossning? Har haft en mycket trevlig dag, först lâng och mysig frukost med barnen, lek med lego ovanpâ det, och sedan var jag och ât extremt lâng lunch hos systern. Frisörbesök efterât, sâ nu är jag blond och välklippt igen. Skönt att ha det gjort!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Ja bara du har vaxat benen så är du väl fit for fight!!
    :-D
  4. 2
    Ja bara du har vaxat benen så är du väl fit for fight!!
    :-D
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Done!
  6. 3
    Done!
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Viist. På lördag, serdu! Men du ville ju ha barn på fredagar, så...
  8. 4
    Viist. På lördag, serdu! Men du ville ju ha barn på fredagar, så...
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Då är det bara att tuta och köra. Har du fixat naglarna?
  10. 5
    Då är det bara att tuta och köra. Har du fixat naglarna?
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Tja, maken har en viktig lunch pâ fredag, sâ han föredrar lördag, tror jag. I sâ fall kan jag lika gärna vänta till mândag, sâ behöver inte barnflickan rycka in under helgen.
  12. 6
    Tja, maken har en viktig lunch pâ fredag, sâ han föredrar lördag, tror jag. I sâ fall kan jag lika gärna vänta till mândag, sâ behöver inte barnflickan rycka in under helgen.
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7
    Nope. Av nâgon anledning (vet NYC-Maria?) fâr man inte ha nagellack pâ fingrarna när man kommer in, fast jag skulle ju kunna fixa fötterna. *hoppas att alla fattar att jag inte är riktigt sâ här ytlig egentligen*
  14. 7
    Nope. Av nâgon anledning (vet NYC-Maria?) fâr man inte ha nagellack pâ fingrarna när man kommer in, fast jag skulle ju kunna fixa fötterna. *hoppas att alla fattar att jag inte är riktigt sâ här ytlig egentligen*
  15. Medlem sedan
    Apr 2005
    #8
    Jag har fött båda killarna med nymålade naglar, aj aj så busigt i sådant fall.
  16. 8
    Jag har fött båda killarna med nymålade naglar, aj aj så busigt i sådant fall.
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Tror, obs tror, att det har något att göra med att OM något händer vill de kunna se att du har tillräckligt med syretillförsel. dvs rosa fina naglar betyder att du mår bra. Typ, kanske...
  18. 9
    Tror, obs tror, att det har något att göra med att OM något händer vill de kunna se att du har tillräckligt med syretillförsel. dvs rosa fina naglar betyder att du mår bra. Typ, kanske...
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10
    Tja, jag tror inte att de skulle slänga ut mig om jag infinner mig med en prydlig "french", men det är nâgot med ens tillstând (om man behöver bli sövd, t ex) som syns pâ naglarna, tror jag - NYC-Maria, vet du?
  20. 10
    Tja, jag tror inte att de skulle slänga ut mig om jag infinner mig med en prydlig "french", men det är nâgot med ens tillstând (om man behöver bli sövd, t ex) som syns pâ naglarna, tror jag - NYC-Maria, vet du?
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Haha - det påminner mig om vad min mamma har berättat om när jag föddes - när hon fick de första värkarna så gick hon upp och la upp håret på spolar och gjorde en riktig tjusig 70tals frisyr... hon ville vara fin på BB.... haha - detta var innan epiduralen och fanns väl knappt lustgas...

    När jag väl hade behagat komma ut kan man lugnt säga att det fina håret... inte var så tjusigt längre...
  22. 11
    Haha - det påminner mig om vad min mamma har berättat om när jag föddes - när hon fick de första värkarna så gick hon upp och la upp håret på spolar och gjorde en riktig tjusig 70tals frisyr... hon ville vara fin på BB.... haha - detta var innan epiduralen och fanns väl knappt lustgas...

    När jag väl hade behagat komma ut kan man lugnt säga att det fina håret... inte var så tjusigt längre...
  23. Medlem sedan
    Apr 2005
    #12
    alltså ska man föda med fransk manikyr
  24. 12
    alltså ska man föda med fransk manikyr
  25. Medlem sedan
    Mar 2002
    #13
    Jomen, precis! Tack! Gud vilken tur att jag inte är läkare, eller sjuksköterska, för den delen.
  26. 13
    Jomen, precis! Tack! Gud vilken tur att jag inte är läkare, eller sjuksköterska, för den delen.
  27. Medlem sedan
    Mar 2003
    #14
    Låter verkligen härligt. Igen jag är lite avis på att du kan ha ett vardagsförhållande med din syster. Du kommer väl ihåg att _jag_ föredrar om din bebis kunde vänta tills _efter_ vårlovet?
  28. 14
    Låter verkligen härligt. Igen jag är lite avis på att du kan ha ett vardagsförhållande med din syster. Du kommer väl ihåg att _jag_ föredrar om din bebis kunde vänta tills _efter_ vårlovet?
  29. Medlem sedan
    Apr 2005
    #15
    Haha började du livet med att förstöra morsans frisyr....
  30. 15
    Haha började du livet med att förstöra morsans frisyr....
  31. Medlem sedan
    Mar 2002
    #16
    Underbart! Vilken sinnesnärvaro, att lägga hâret under värkarna!
  32. 16
    Underbart! Vilken sinnesnärvaro, att lägga hâret under värkarna!
  33. Medlem sedan
    May 2001
    #17
    Vaxat benen???
  34. 17
    Vaxat benen???
  35. Medlem sedan
    Mar 2003
    #18
    Smart. Det ska jag tänka på om tillfälle ges.
  36. 18
    Smart. Det ska jag tänka på om tillfälle ges.
  37. Medlem sedan
    May 2000
    #19
    Självklart! Annars får man en chock när man plötsligt får se underkroppen igen!
  38. 19
    Självklart! Annars får man en chock när man plötsligt får se underkroppen igen!
  39. Medlem sedan
    Sep 2003
    #20

    Det närmar sig alltså för dig

    Vad spännande! Jag tycker att det låter som om du börjar vara helt redo. Har du packat den viktiga väskan? Den brukar jag packa typ en timme innan avfärd. Ska försöka skärpa mig den här gången...
  40. 20
    Det närmar sig alltså för dig Vad spännande! Jag tycker att det låter som om du börjar vara helt redo. Har du packat den viktiga väskan? Den brukar jag packa typ en timme innan avfärd. Ska försöka skärpa mig den här gången...
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Redo
    By Norrskenet in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 19:57
  2. Slingade haret igar
    By Elpida in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-08, 14:29
  3. ...snygg, ...snygg eller bara
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 17:09
  4. Nu är jag redo
    By Cheyenne78 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 15:17
  5. sådär!redo för förlossning:)
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 14:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar