vad har hänt ingen som skriver
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    vad har hänt ingen som skriver

    va inga inlägg sen 11 tiden igår tyder på att det är varmare ute men jag som vill fortsätta se och läsa och skriva massa inlägg önskar ju att fler är här så hallå dår ute skaffa bärbart och sitt på altanen så vi kan fortsätta sitta och skriva ( detta avslöjar ju vilket tråkigt liv jag har som klamrar fast vid er hahaha ) nej jag skall ocå ut men inte före 10 då vi fortfarande har frostnätter och det är kyligt
    Njut av tiden som är just nu, för du får aldrig tillbaka den!

    Bloggen du gärna får titta in i. http://bloggiblogga.blogg.se/
  2. 1
    vad har hänt ingen som skriver va inga inlägg sen 11 tiden igår tyder på att det är varmare ute men jag som vill fortsätta se och läsa och skriva massa inlägg önskar ju att fler är här så hallå dår ute skaffa bärbart och sitt på altanen så vi kan fortsätta sitta och skriva ( detta avslöjar ju vilket tråkigt liv jag har som klamrar fast vid er hahaha ) nej jag skall ocå ut men inte före 10 då vi fortfarande har frostnätter och det är kyligt
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Ja, som sagt så är man ute Har bärbart men vi är inte på balkongen och har ingen trädgård så vi är ute och promenerar
    Går in och läser..eller snarare ser om någon skrivit men jag skriver inte mycket själv.
  4. 2
    Ja, som sagt så är man ute Har bärbart men vi är inte på balkongen och har ingen trädgård så vi är ute och promenerar
    Går in och läser..eller snarare ser om någon skrivit men jag skriver inte mycket själv.
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3
    jag har ju inget att säga/ skriva om... men en massa svar kan jag ju alltid häva ur mej!

    men visst är det lite tråkigt när man kommer in å så har det inte skrivits så mycket... det är väl så oxå att ju äldre de små blir detstu mindre tid har man å sitta här å skriva...
  6. 3
    jag har ju inget att säga/ skriva om... men en massa svar kan jag ju alltid häva ur mej!

    men visst är det lite tråkigt när man kommer in å så har det inte skrivits så mycket... det är väl så oxå att ju äldre de små blir detstu mindre tid har man å sitta här å skriva...
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Så det är fler som upptäckt att det varit tomt på skrivar fronten! Jag höll mig borta med vilje idag bara för det. Kändes som att det bara var jag som svamlade om allt och inget!
  8. 4
    Så det är fler som upptäckt att det varit tomt på skrivar fronten! Jag höll mig borta med vilje idag bara för det. Kändes som att det bara var jag som svamlade om allt och inget!
  9. Medlem sedan
    May 2007
    #5
    jo man måste ju ha ngt att skriva om oxå å det kanske man inte alltid har...(inte jag iaf) men de e alltid kul o kika in om det är ngt nytt här
  10. 5
    jo man måste ju ha ngt att skriva om oxå å det kanske man inte alltid har...(inte jag iaf) men de e alltid kul o kika in om det är ngt nytt här

Liknande trådar

  1. varför skriver ingen:(
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-31, 14:53
  2. jag skriver ingen rapport
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-07, 05:41
  3. Ingen som skriver här...
    By andrea0066 in forum _0503 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 20:07
  4. Skriver ingen här
    By Småbarnsliv in forum Svårt att få syskon
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 00:52
  5. Ingen som skriver längre..
    By Maria m. 3 gullungar in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 20:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar